Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Upgrade voor mijn pc
Wat is je budget?
1000-2000.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Sta voor alles open.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gamen.
Hi Tweakers,
Ik merk dat mijn pc de laatste tijd wat moeite gaat krijgen met bepaalde games. Het meeste draait nog wel goed op Low/Medium (Stalker 2 bijv.) maar ik zou graag weer eens upgraden. Nu vraag ik me af of alleen de videokaart upgrade zoden aan de dijk zet, en of ik bijvoorbeeld ook beter naar waterkoeling kan enz.
Hebben jullie advies? Normaal gesproken ga ik liever voor een compleet nieuw systeem maar ik denk dat ik met mijn huidige build en wat aanpassingen nog prima vooruit kan.
Mijn build:
Intel i9-9900KF 3.60Ghz
32gb ram
Z390 Gaming X
Nvidia Geforce RTX 2080 Super
Niet watergekoeld.
Dank alvast!
Ik zoek een?
Upgrade voor mijn pc
Wat is je budget?
1000-2000.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Sta voor alles open.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gamen.
Hi Tweakers,
Ik merk dat mijn pc de laatste tijd wat moeite gaat krijgen met bepaalde games. Het meeste draait nog wel goed op Low/Medium (Stalker 2 bijv.) maar ik zou graag weer eens upgraden. Nu vraag ik me af of alleen de videokaart upgrade zoden aan de dijk zet, en of ik bijvoorbeeld ook beter naar waterkoeling kan enz.
Hebben jullie advies? Normaal gesproken ga ik liever voor een compleet nieuw systeem maar ik denk dat ik met mijn huidige build en wat aanpassingen nog prima vooruit kan.
Mijn build:
Intel i9-9900KF 3.60Ghz
32gb ram
Z390 Gaming X
Nvidia Geforce RTX 2080 Super
Niet watergekoeld.
Dank alvast!
http://steamcommunity.com/id/teupje/