Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom.smit
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 27-11-2024
Beste gebruikers van tweakers,

Ik heb laatst een platenspeler gekocht, het gaat om de Sony PS-LX310BT. Nu wil ik deze aansluiten op 2 speakers, via een tulpenstekker. Alleen ben ik compleet nieuwe op dit gebied, dus vroeg ik mij af hoe ik mijn platenspeler kan verbinden met 2 speakers? (hoe is dit mogelijk als ik maar 1 tulpen stekker heb).

Ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen.

ps: mijn platenspeler heeft een ingebouwde versterker.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:27
Als ik even snel Google heeft deze platenspeler geen ingebouwde versterker? Hij heeft RCA (tulp) en bluetooth, dus je kan 'm met een bluetooth speaker verbinden of via RCA aan een versterker.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-05 20:42

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Jouw platenspeler heeft een voorversteker, maar geen eindversterker. Je hebt dus nog een eindversterker nodig, daar kun je iedere analoge versterker voor gebruiken, ik zou zeggen, zoek op Marktplaats een mooie versterker uit de glorietijden van hifi uit.

Je opmerking dat je maar één tulpstekker hebt snap ik niet volgens deze foto zit er een snoer aan je platenspeler met twee tulpenstekkers:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eTWpZdP8o1dzguvGEFWmDd3g_iM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/I91eljNmVogUvyJ9hWaWwrHL.png?f=fotoalbum_large

... en je hebt ook twee tulpingangen op een analoge versterker, dus gewoon inprikken die hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelmans
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 15:27
Met speakers met ingebouwde versterker zoals losse PC speakers zou het moeten gaan. Op die speakers zit ook een volume regelaar.