Wij hebben jongen kinderen waardoor er vlekken in het tapijt en de bank zijn gekomen, we horen voor enthousiaste verhalen over de Bissell Spotclean, echter als ik ga kijken dan zie ik vele varianten en is het mij niet helemaal duidelijk wat niet de beste keuze is.
Waarvoor willen we het gebruiken; hoofdzakelijk voor bank en tapijt. Maar wellicht ook ooit voor stoffen stoelen, matras (?) en autostoelen.
Nu lijkt mij de uitvoering: Bissell 1558N een prima keuze, sterke motor maar model is wel alweer 6 jaar oud, echter twijfel ik omdat er vele andere modellen zijn die soortgelijke opties bieden. Wat zijn de verschillen en waarom is de ene een betere keuze dan de andere? Heb al contact proberen te zoeken met Bissell, maar helaas nog geen reactie.
Andere opties die ik bijv. tegen kwam:
Alvast bedankt
Waarvoor willen we het gebruiken; hoofdzakelijk voor bank en tapijt. Maar wellicht ook ooit voor stoffen stoelen, matras (?) en autostoelen.
Nu lijkt mij de uitvoering: Bissell 1558N een prima keuze, sterke motor maar model is wel alweer 6 jaar oud, echter twijfel ik omdat er vele andere modellen zijn die soortgelijke opties bieden. Wat zijn de verschillen en waarom is de ene een betere keuze dan de andere? Heb al contact proberen te zoeken met Bissell, maar helaas nog geen reactie.
Andere opties die ik bijv. tegen kwam:
- uitvoering: Bissell SpotClean ProHeat
- uitvoering: Bissell SpotClean AutoPro Select
- uitvoering: Bissell 4720M
- uitvoering: Bissell SpotClean Plus
Alvast bedankt
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"