Locked out in Outlook.com mailaccount

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFink
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 06-02 16:54
Mijn vraag

ik heb een Outlook.com mailaccount aangemaakt voor iemand. Deze persoon is wat ouder en heeft meerdere keren met een verkeerd wachtwoord proberen in te loggen. hij weet het goede wachtwoord ook niet meer.

Hij heeft geprobeerd om het wachtwoord te wijzigen door een SMS-code te laten sturen naar het telefoonnummer dat we als verificatiemethode hebben opgegeven. Dit is een keer gelukt maar daarna is er toch weer iets mis gegaan en de code is verlopen.
Op dit moment is het niet meer mogelijk om een nieuwe SMS op te vragen.
De functie zegt: "Probeer een andere verificatiemethode" en "deze verificatiemethode werkt momenteel niet. Probeer een andere methode"
Er is geen andere verificatiemethode.

De volgende stap is het invullen van een formulier om te kijken of ik genoeg gegevens weet over de account om hem vrij te geven. Ook dit lukt niet want de account was nieuw en de vragen gaan over eerder gebruikte wachtwoorden of andere gebruikte diensten op de account. Dit is allemaal niet van toepassing.

De volgende optie zou moeten zijn dat ik een uitgebreider formulier kan invullen waar ik bijvoorbeeld headers van eerdere mails kan invullen, dat zijn wel degelijk gegevens die ik zou kunnen aanleveren, maar die vragen worden daar niet meer gesteld.

Microsoft bellen is geen optie. Microsoft support online is niet te vinden of functioneert niet.

Ik blijf zitten met een gebruiker die ik heb verteld dat hij naar Outlook.com moest gaan en die nu al zijn mailhistorie kwijt is.

Heeft iemand goede ideeën hoe ik verder kan komen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 17:54
Probeer ernaast te zitten en de recovery stappen nog eens te doorlopen.
Normaal kan je na 24u opnieuw sms code opvragen.