>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Huh die wel ????
Maar www.av.com niet
www.worms2.com niet
www.planethalflife.com ook niet
Ik snap er niks van
Maar www.av.com niet
www.worms2.com niet
www.planethalflife.com ook niet
Ik snap er niks van
Andere DNS proberen?Op donderdag 13 september 2001 19:44 schreef OhMyGod het volgende:
[..]
Jah ik denk het....
Maar hoe maak ik zoiets ???
De Helpdesk van je provider bellen?
NIC en TCP/IP opnieuw installeren?
Windows opnieuw installeren?
Take your pick
I want to live forever, so far.. so good.
Verwijderd
Maak anders even een accountje aan bij een andere gratis provider, en kijk wat er dan gebeurd?
Andere dns ?? geef jij mij er 1 ??Op donderdag 13 september 2001 19:55 schreef Warbringer het volgende:
[..]
Andere DNS proberen?
De Helpdesk van je provider bellen?
NIC en TCP/IP opnieuw installeren?
Windows opnieuw installeren?
Take your pick
Helpdesk chello ??? (No way)
Opnieuw installeren zou een optie zijn maar ik heb alles net eindelijk een beetje aan de praat....
Maar een andere dns is een goed id
Post ze maar plz
Gebruik je de Chello proxyserver? Niet doen... dat ding heb af en toe behoorlijke kuren... En soms juist andersom, dan kan ik zonder proxy weer niks openen
maarja.. het werkt ...
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
probeer deze 'ns, is van @home
212.120.66.195
212.120.66.195
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Ik heb de laatste tijd erg veel problemen met de @Home DNS. Die zou ik dus niet gebruiken... Soms kan ik pagina's gewoon niet bereiken, terwijl dat met een andere DNS servers wel goed gaat.
Ik gebruik nu de "Pacific Root" DNS servers. Die werken voor mij sneller en ik krijg nu geen DNS fouten meer. Zie http://www.pacificroot.com voor de instellingen.
Ik gebruik nu de "Pacific Root" DNS servers. Die werken voor mij sneller en ik krijg nu geen DNS fouten meer. Zie http://www.pacificroot.com voor de instellingen.
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Pagina: 1