LG Oled C3 V.s. C4. Prijsverschil v.s. specs?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Hallo luitjes. Wat zouden jullie doen? Ik heb al langer de C3 op het oog, die is nu afgeprijsd tot minimaal 1357 euro, laagste punt sinds maanden. En voor de C4 heb ik nu een aanbieding van 1535 euro. Verschil is dus circa 200 euro. Als ik de specs vergelijk vind ik de verschillen echt minimaal en het prijsverschil niet rechtvaardigen. Wat is jullie advies? Ik neig toch naar de goedkopere C3
Het betreft overigens weinig echt gebruik, hier wordt door jonge kinderen nog weinig films gekeken b.v.

Beste antwoord (via PHPResource op 26-11-2024 21:58)

• Duster_42
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 25-09 11:45
Ik weet niet wat voor jou het belangrijkste is, maar de verschillen tussen de C3 en C4 zijn minimaal. De C4 is helderder met een iets groter kleurvolume, dit ga je alleen zien met goed HDR materiaal. De C4 ondersteund ook 144Hz voor pc Gaming als dat je ding is. Grootste nadeel is dat veel gebruikers klagen over een groene tint met de C4 als je het scherm van de zijkant bekijkt. Dan lijkt de C3 een betere keus voor in de woonkamer.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 10:47

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Meestal is het model van vorig jaar de betere keus als het om prijs/prestaties gaat. Het is in basis dezelfde televisie, alleen doorontwikkeld. Het grootste verschil zit dit jaar bij de G4: Die geeft tegenover de G3 een nieuwe processor en fors hogere lichtopbrengst. Tussen de C3 en C4 zijn er vooral wat kleine verbeteringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wappiewappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:59
Dan is de C4 goedkoper:
Met €200,- cashback: HoppyF in "[LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie"
Of ophalen in Duitsland: https://www.mediamarkt.de...-4k-smart-tv-2948997.html

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Duster_42
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 25-09 11:45
Ik weet niet wat voor jou het belangrijkste is, maar de verschillen tussen de C3 en C4 zijn minimaal. De C4 is helderder met een iets groter kleurvolume, dit ga je alleen zien met goed HDR materiaal. De C4 ondersteund ook 144Hz voor pc Gaming als dat je ding is. Grootste nadeel is dat veel gebruikers klagen over een groene tint met de C4 als je het scherm van de zijkant bekijkt. Dan lijkt de C3 een betere keus voor in de woonkamer.