Ik ben op zoek naar een ultrawide monitor voor mijn thuiswerkplek, maar wil wel dat games er goed op blijven draaien. Qua games doe ik weinig geks: RPG's als Baldur's Gate en hopelijk de nieuwe TES, civilization, geen shooters.
Nu zit er in mijn PC een RTX 4060 Ti videokaart die GSync compatibel is. Op pricewatch zie ik monitors die dat ook zijn, maar die lijst wordt in de tijd niet langer. Van de 185 monitors met resolutie 3440x1440 zijn er 17 GSync compatibel, en het worden er ook niet meer. En de meest verkochte UW zijn niet GSync compatibel.
Moet ik eigenlijk wel aandacht schenken een GSync compatibiliteit?
Ik zoek een
Ultrawide monitor voor thuiswerk, maar wil er ook op kunnen gamen
Wat is je budget?
Ik dacht 500-800, maar zie nu dat veel van deze UW monitoren duurder zijn, en weet niet of dat een goede investering is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Thuiswerkplek met Ryzen 9 7900X, 2x16 GB DDR5 RAM, RTX 4060 Ti videokaart .
Nu zit er in mijn PC een RTX 4060 Ti videokaart die GSync compatibel is. Op pricewatch zie ik monitors die dat ook zijn, maar die lijst wordt in de tijd niet langer. Van de 185 monitors met resolutie 3440x1440 zijn er 17 GSync compatibel, en het worden er ook niet meer. En de meest verkochte UW zijn niet GSync compatibel.
Moet ik eigenlijk wel aandacht schenken een GSync compatibiliteit?
Ik zoek een
Ultrawide monitor voor thuiswerk, maar wil er ook op kunnen gamen
Wat is je budget?
Ik dacht 500-800, maar zie nu dat veel van deze UW monitoren duurder zijn, en weet niet of dat een goede investering is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Thuiswerkplek met Ryzen 9 7900X, 2x16 GB DDR5 RAM, RTX 4060 Ti videokaart .