Mijn droger maakt sinds kort een ratelend geluid wanneer de trommel begint met draaien. Het doet klinken alsof tandwieltjes aan het begin niet lekker pakken, of dat de riem slipt en zich herpakt. Na ~1 seconden is het geluid weg en draait de trommel gewoon. Elke keer als de trommel start met draaien is het geluid te horen.
Ik heb een Whirlpool Green 840. Deze is zo'n 10 jaar oud, maar ook enkel 10 keer per jaar gebruikt. Het geluid ontdekt nadat de droger 2 maanden niet gebruikt was.
De kast heb ik open gemaakt en zo op het eerste gezicht kon ik niks vreemds er aan zien. Is er iemand die de beschrijving/het geluid herkend? Op Youtube heb ik geen vergelijkbare verschijnselen kunnen vinden.
Video van de droger en het probleem:
Ik heb een Whirlpool Green 840. Deze is zo'n 10 jaar oud, maar ook enkel 10 keer per jaar gebruikt. Het geluid ontdekt nadat de droger 2 maanden niet gebruikt was.
De kast heb ik open gemaakt en zo op het eerste gezicht kon ik niks vreemds er aan zien. Is er iemand die de beschrijving/het geluid herkend? Op Youtube heb ik geen vergelijkbare verschijnselen kunnen vinden.
Video van de droger en het probleem: