Ik maak er maar een topic van, want de afgelopen tijd wordt ik er echt gek van! Regelmatig als ik X start/naar X overschakel (zeg eens in de 10 keer ofzo) dan hangt XFree mijn muis en toetsenbord op. Dat is dus heel irritant! Ik kan dan niks meer, als enkel anar mijn server lopen (die 2 verdiepingen lager staat) een SSH/telnet sessie openen en X killen. Dat is dus niet echt ideaal, vandaar dat ik dan vaak maar gewoon de reset knop gebruikt, met alle gevolgen van dien (mijn partitie is zwaar vernaait 2 keer, waardoor ik vanalles kwijt was).
Maar hoe los ik dit in vredesnaam op? Ik heb nu Debian texting/unstable met XFree 4.1, maar ik heb het al met alle XFree 4.x versies gehad. Kernel 2.2.x/2.4.x maakt niks uit en ook niet of ik de NVidia drivers gebruikt of de standaard XFree drivers voor NVidia kaartjes. Dit probleem was precies hetzelfde onder Slackware, dus ik verdenk X van al dit gedoe.
Ik snap er geen bal meer van. Heb hier al heel lang problemen mee en meer mensen hebben dit, ok met andree hardware (iemand met een ATi kaart bijvoorbeeld). Zelfs Patrick J. Volkerding snapte het niet
Maar hoe los ik dit in vredesnaam op? Ik heb nu Debian texting/unstable met XFree 4.1, maar ik heb het al met alle XFree 4.x versies gehad. Kernel 2.2.x/2.4.x maakt niks uit en ook niet of ik de NVidia drivers gebruikt of de standaard XFree drivers voor NVidia kaartjes. Dit probleem was precies hetzelfde onder Slackware, dus ik verdenk X van al dit gedoe.
Ik snap er geen bal meer van. Heb hier al heel lang problemen mee en meer mensen hebben dit, ok met andree hardware (iemand met een ATi kaart bijvoorbeeld). Zelfs Patrick J. Volkerding snapte het niet
[deze advertentieruimte is te koop]