F1TV via Apple werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulSinnema
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15-04 23:37
Ik heb op 12 november 2024 een abonnement genomen op F1TV via Apple voor 94,99 Euro. De eerste week werkt de App prima maar daarna niet meer. Mijn ‚subscription‘ werd niet meer herkend.

Ik vroeg om een terugbetaling aan Apple en dat werd 2 keer geweigerd zonder opgave van reden.

Ik heb contact opgenomen met F1 via chat. Die gaven mij te kennen dat zij niks kunnen doen en ik maar contact op moet nemen met Apple. Kastje naar de muur geval dus.

In de laatste mail van F1TV werd mij gezegd dat dit abonnement niet meer af te sluitenn is in Nederland en werd verder hulp geweigerd.

Nou, daar zit ik dan. Geen F1TV en 95 Euro armer. Zijn er meer mensen die dit probleem kennen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulSinnema
Net weer contact gehad met Apple. Volgens de adviseur ben ik nog net op tijd om binnen de 2 weken die in Nederland geldt een terugbetaling te eisen. Ik heb de mail net verstuurd, even afwachten dus.

Het moet me van het hart dat ik deze werkwijze erg slecht en totaal klantonvriendelijk vind. Als ik een dag te laat geweest was had ik naar mijn geld kunnen fluiten, nu heb ik nog een kans(je).

Je bent gewaarschuwd. Sluit geen abonnement af via Apple voor F1TV want dan kom je in dezelfde fuik terecht,.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:23

Ypho

Allround Nerd

Hoe heb je een jaar abonnement kunnen afsluiten? Dit kan al niet meer sinds maart, in de apps ook niet meer zichtbaar. Heb je wellicht met een VPN zitten rotzooien (naar een land waar dit wel kon)? Of een oud (verlopen) abonnement via Apple weer geactiveerd? Dit laatste heb ik geprobeerd en werkte ook niet overigens.

Hoe heb jij je geld terug gevraagd bij Apple? Ik heb dit meerdere keren gedaan via de link in de email van de aankoopbevestiging. Ik heb werkelijk nog nooit een afwijzing gekregen, want 14-dagen recht etc.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mussov
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 15:31
Via "Abonnementen" onder instellingen in iOS kan je nog steeds F1 TV selecteren (indien je die ooit heb gebruikt), dan naar "Bekijk alle abonnementen" en zodoende een abonnement afsluiten voor bijv. een jaar. Maar uiteindelijk werkt dit dus niet (bij F1 TV zelf)? Wel erg verwarrend en vreemd dat deze optie aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulSinnema
Ypho schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 09:28:
Hoe heb je een jaar abonnement kunnen afsluiten? Dit kan al niet meer sinds maart, in de apps ook niet meer zichtbaar. Heb je wellicht met een VPN zitten rotzooien (naar een land waar dit wel kon)? Of een oud (verlopen) abonnement via Apple weer geactiveerd? Dit laatste heb ik geprobeerd en werkte ook niet overigens.

Hoe heb jij je geld terug gevraagd bij Apple? Ik heb dit meerdere keren gedaan via de link in de email van de aankoopbevestiging. Ik heb werkelijk nog nooit een afwijzing gekregen, want 14-dagen recht etc.
Niet fijn dat je er vanuit gaat dat ik heb zitten 'rotzooien' met een VPN. Nee, heb ik niet gedaan. Gewoon in de App een abonnement af kunnen sluiten voor 94,99 Euro en betaald. Het staat keurig in mijn 'subscriptions' van mijn iPhone en verloopt op 12 november 2025. Maar het werkt niet.

Ik heb het teruggevraagd via https://reportaproblem.apple.com, de officiele manier zoals Apple dat afhandelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulSinnema
@Moderator: Waarom krijg ik geen notificaties als er wordt gereageerd op dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
PaulSinnema schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 11:17:
@Moderator: Waarom krijg ik geen notificaties als er wordt gereageerd op dit topic?
Heb je dat aanstaan bij instellingen/notificaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Nu online
PaulSinnema schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 11:15:
[...]
Niet fijn dat je er vanuit gaat dat ik heb zitten 'rotzooien' met een VPN. Nee, heb ik niet gedaan. Gewoon in de App een abonnement af kunnen sluiten voor 94,99 Euro en betaald. Het staat keurig in mijn 'subscriptions' van mijn iPhone en verloopt op 12 november 2025. Maar het werkt niet.

Ik heb het teruggevraagd via https://reportaproblem.apple.com, de officiele manier zoals Apple dat afhandelt.
Ik heb hetzelfde gehad in maart. Heb het via een report (vrij snel) teruggekregen van Apple en vervolgens een abo afgesloten via formula1.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• georgeboot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-04 20:28
Ik zit in het zelfde schuitje. Al aantal seizoenen F1 TV Pro via AppStore. Dit jaar was mijn creditcard verlopen en dus betaling geweigerd. Apple gaf het netjes aan, ik nieuwe kaart gekoppeld en dat later deden ze opnieuw poging en alles ging weer goed.

Behalve dat in mijn f1 account het abonnement inmiddels al wel verwijderd was en ik hem niet meer gekoppeld krijg. Restore purchase geeft fout dat ‘ie aankoop ziet maar niet terug kan zetten oid.

Support is waardeloos. Die komen niet verder dan ‘uitloggen, app verwijderen, opnieuw installeren’ enz.

Iemand ideeen? In de F1 app kan ik ook alleen nieuw abonnement afsluiten voor Premium. In de F1TV app, kan ik überhaupt nergens op abonneren. Klik ik op ‘subscribe’ dan krijg ik een spinner die na minuut crasht de app gewoon.

Iemand ideeen?

LG-HM091MR-U44 | 9000WP zuid plat dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mounti_R
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-04 11:23
Hier ook hetzelfde probleem. Na contact te hebben gehad met de support afdeling van F1TV en de gebruikelijke stappen, ben ik doorverwezen naar Apple Support. Fijn telefoongesprek gehad en perfect geholpen door Apple.

Zij gaan de refund verzorgen en ik dien een nieuw abonnement af te sluiten.

Wel als tip meegegeven om de jaarlijkse abonnementen uit de App Store te halen, want er zijn er dus meer met dit probleem.

De jaarlijkse F1TV Pro abonnementen worden in Nederland niet meer aangeboden. Je kan alleen maandelijks een Pro abonnement afsluiten, of jaarlijks het Premium abonnement, met een verhoging van 40%.
Pagina: 1