Google home beginscherm

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-10 12:25
Weet iemand of je de door Google Home aangemaakte items, categorieën in het beginscherm kunt aanpassen of liever kunt verwijderen?
Bij mij zijn het er 2: Verlichting en Klimaatbeheersing, wellicht bij andere, andere categorieën.

Ik weet ook niet hoe en waarom Google deze automatisch aanmaakt, maar wil ze graag kunnen aanpassen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y8Agihi2koI1Cuz1rlki6PfZR4A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fjaFkrZILNiMXBjnzO1nUus8.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door kaajee op 26-11-2024 09:05 ]

Alle reacties

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-10 12:25
Niemand die hier iets mee kan?
Of is dit gewoon wat het is en bepaalt Google zelf dat deze items hier “horen”?

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:15
Nope, irriteer me er zelf ook aan en probeer alle website functies te extracten zodat ik alles zelf in een web app of web pagina te plakken maar mijn web kennis is helaas beperkt en de google home website onnodig complex.
Zelfs het simpelweg verplaatsen van een routine is bij google home teveel gevraagd de enige optie is alles verwijderen en opnieuw aanmaken... en dat is al 4 jaar zo.

Ook de standaard zaken als thuiskomst, vertrek , aankomst enz zijn niet te verwijderen... Het is dus accepteren of migreren naar een ander platform.