Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met twee tienerkinderen in huis en een pa die ook wel eens graag gamet, is één game-PC stilaan onvoldoende.
Daarom hou ik de prijzen van onderstaand systeem al even in de gaten, om te zien er interessante prijsdalingen zijn. Los van de eventuele Black Friday kortingen, wordt er sowieso een nieuw systeem aangekocht.
Ikzelf ben geen grote RGB fan, maar de kids wel, dus gaan we deze keer wel loos hierop
Wat mag het systeem gaan kosten?
€ 2.000, alles inbegrepen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord & muis zijn er al
Wat verwacht je van ons?
Is deze samenstelling een verstandige keuze?
Zijn er suggesties tot verbetering binnen hetzelfde budget? Of kan een gelijkaardig systeem goedkoper?
Ik ontdekte daarnet in de pricewatch dat de Gigabyte Radeon RX 7800 XT Gaming OC 16G € 465 kost. Is de Powercolor Hellhound zijn meerprijs van € 55 waard? Of gewoon voor de goedkoopste RX 7800 XT gaan?
Met twee tienerkinderen in huis en een pa die ook wel eens graag gamet, is één game-PC stilaan onvoldoende.
Daarom hou ik de prijzen van onderstaand systeem al even in de gaten, om te zien er interessante prijsdalingen zijn. Los van de eventuele Black Friday kortingen, wordt er sowieso een nieuw systeem aangekocht.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700 Tray | € 233,76 | € 233,76 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 159,90 | € 159,90 |
1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 7800 XT 16GB GDDR6 | € 519,- | € 519,- |
1 | Behuizingen | Lian Li Lancool 207 Zwart ATX | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Monitors | LG UltraGear 34GN850P-B Zwart | € 499,- | € 499,- |
1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer III 360 A-RGB Zwart | € 89,50 | € 89,50 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast RGB KF560C30BBEAK2-32 | € 129,90 | € 129,90 |
1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF A3 Gold 750W - TT Premium Edition | € 109,- | € 109,- |
1 | SSD's | Kingston Fury Renegade SSD (heat spreader) 2TB | € 129,90 | € 129,90 |
Totaal | € 1.949,86 |
Ikzelf ben geen grote RGB fan, maar de kids wel, dus gaan we deze keer wel loos hierop
Wat mag het systeem gaan kosten?
€ 2.000, alles inbegrepen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord & muis zijn er al
Wat verwacht je van ons?
Is deze samenstelling een verstandige keuze?
Zijn er suggesties tot verbetering binnen hetzelfde budget? Of kan een gelijkaardig systeem goedkoper?
Ik ontdekte daarnet in de pricewatch dat de Gigabyte Radeon RX 7800 XT Gaming OC 16G € 465 kost. Is de Powercolor Hellhound zijn meerprijs van € 55 waard? Of gewoon voor de goedkoopste RX 7800 XT gaan?