Slecht beeld enkel bij spelen spel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dox
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 26-11-2024
Mijn vraag
Kan iemand mij helpen bij dit probleem tijdens spelen van een spel. Onlangs nieuwe ps5 slim aangekocht. Goed ingesteld en spelletjes gekocht gedownload. Maar bij elk spel krijg ik continu groene vlekken. Al nieuwe hdmi geplaats maar zonder resultaat. Ligt dit aan de nieuwe ps5?
Ik zou er een filmpje bij plaatsen maar lukt niet

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Groene vlakken klinkt heel erg als artefacts. Wat je meestal hebt bij defect videogeheugen. Het makkelijkste om uit te sluiten is om 'm eens aan te sluiten op een andere monitor of TV en kijken of je het daar ook hebt. Als dat zo is, dan zou ik je PS5 terugsturen, er vanuitgaande dat er nog garantie op het ding zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dox
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 26-11-2024
Ik heb al op 2 verschillende tv’s geprobeerd. Maar steeds zelfde.. de tv zijn wel elk minsten 10j oud. Denk niet dat dit een probleem zou moeten geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21-09 20:23
Dox schreef op maandag 25 november 2024 @ 21:09:
Mijn vraag
Kan iemand mij helpen bij dit probleem tijdens spelen van een spel. Onlangs nieuwe ps5 slim aangekocht. Goed ingesteld en spelletjes gekocht gedownload. Maar bij elk spel krijg ik continu groene vlekken. Al nieuwe hdmi geplaats maar zonder resultaat. Ligt dit aan de nieuwe ps5?
Ik zou er een filmpje bij plaatsen maar lukt niet
Kun je inderdaad niet gewoon een foto of filmpje posten? Dat maakt het eenvoudiger voor ons om een correcte diagnose te stellen.

Klinkt in elk geval als een defecte playstation.
Kijk ook even naar je stekker en stekkerdoos en of het apparaat voldoende ademruimte heeft.

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor