Mijn zoon wil een nieuwe desktop aanschaffen en deze samen in elkaar zetten. Hij heeft onderstaande lijst samengesteld, graag hoor ik jullie mening er over. Zien we zaken over het hoofd?
De volgende lijst heeft hij samengesteld
[Mbr]*knip* printscreens en linkjes naar externe winkelmandjes zijn niet toegestaan. Gebruik hiervoor de Handleiding Pricewatch[/]
Mijn welgemeende excuses, ik heb een wensenlijstje gemaakt, zie:
https://tweakers.net/gall...enslijst/?wish_id=3614096
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De gaming desktop is bedoeld voor games als Sea of Thieves of vergelijkbare spellen op een zo hoog mogelijke resolutie te spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer in de range van 1.500-1.600 euro inclusief een monitor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen componenten nog aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De belangrijkste vraag is of er niet vreemde keuzes tussen zitten waar een beter alternatief voor dezelfde prijs is of juist een goedkoper alternatief zonder al te veel verlies in prestaties. En uiteraard of er non-compatible componenten tussen zitten of we juist te weinig spullen hebben
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD processor, verder geen voorkeuren. Moet ook wel even meegaan
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen grote eisen of wensen. Hoe de kast er uit komt te zien is wel enigszins belangrijk, het moet wel een beetje mooi zijn en opvallen :-).
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
De belangrijkste vraag is of dit een systeem is waar we zelf mee aan de slag kunnen met onze beperkte ervaring. En uiteraard of de componenten een beetje slim zijn gekozen. Geld besparen is altijd fijn gezien het feit dat dit een grote uitgave is voor het beschikbare budget ;-)
De volgende lijst heeft hij samengesteld
[Mbr]*knip* printscreens en linkjes naar externe winkelmandjes zijn niet toegestaan. Gebruik hiervoor de Handleiding Pricewatch[/]
Mijn welgemeende excuses, ik heb een wensenlijstje gemaakt, zie:
https://tweakers.net/gall...enslijst/?wish_id=3614096
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De gaming desktop is bedoeld voor games als Sea of Thieves of vergelijkbare spellen op een zo hoog mogelijke resolutie te spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer in de range van 1.500-1.600 euro inclusief een monitor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen componenten nog aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De belangrijkste vraag is of er niet vreemde keuzes tussen zitten waar een beter alternatief voor dezelfde prijs is of juist een goedkoper alternatief zonder al te veel verlies in prestaties. En uiteraard of er non-compatible componenten tussen zitten of we juist te weinig spullen hebben
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD processor, verder geen voorkeuren. Moet ook wel even meegaan
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen grote eisen of wensen. Hoe de kast er uit komt te zien is wel enigszins belangrijk, het moet wel een beetje mooi zijn en opvallen :-).
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
De belangrijkste vraag is of dit een systeem is waar we zelf mee aan de slag kunnen met onze beperkte ervaring. En uiteraard of de componenten een beetje slim zijn gekozen. Geld besparen is altijd fijn gezien het feit dat dit een grote uitgave is voor het beschikbare budget ;-)
[ Voor 7% gewijzigd door Coren79 op 25-11-2024 20:57 ]