Startende ondernemer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooff
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 28-11-2024
Kunnen jullie mij een advies geven voor de aanschaf van een laptop?

Wat ga je met je laptop doen?

Ik ben een beginnende ondernemer met een eigen blog en forum.

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken?Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

Ik zal de laptop vooral gebruiken met programma’s als Wordpress, Divi en Instagram advertenties maken. Wellicht wel met Windows 11 Pro?

Wat is je budget?

Max €700

Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Tussen de €400 en €700?

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

In het begin sporadisch, maar hoe drukker het gaat worden hoe vaker ik de laptop zal meenemen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

Nee

Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Ik heb zitten kijken naar HP Probook, Asus Vivobook, Lenovo. Ik heb zitten kijken naar de HP Probook 460 G11 Ultra5. Bij Bol nu €798 maar ik vind het toch als beginnende ondernemer een enorme uitgave. Wellicht zeggen jullie, het hoeft voor de programma’s waar ik mee ga werken niet zo veelzijdig te zijn? Graag advies :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20:08
Wat wil je gaan doen met je laptop? blogjes schrijven? Daarvoor heb je geen laptop nodig, pak een chromebook.

Wil je ook foto's bewerken en op instagram zetten, koop een macbook air.

ps 700 incl of excl btw

[ Voor 6% gewijzigd door 99ruud99 op 25-11-2024 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:25
Jooff schreef op maandag 25 november 2024 @ 15:42:
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Ik heb zitten kijken naar HP Probook, Asus Vivobook, Lenovo. Ik heb zitten kijken naar de HP Probook 460 G11 Ultra5. Bij Bol nu €798 maar ik vind het toch als beginnende ondernemer een enorme uitgave. Wellicht zeggen jullie, het hoeft voor de programma’s waar ik mee ga werken niet zo veelzijdig te zijn? Graag advies :)
Denk je ook aan garantie, on-site reparatie contracten of iets dergelijks?
Aangezien het je gereedschap is als ondernemer ben je er van afhankelijk. Zonder zitten is geen inkomsten toch?

Vergeet ook software licensies niet, tenzij je alles met opensource software kan doen.

Een onderneming starten en dingen goed geregeld hebben is helaas ook niet goedkoop.