Msi mag342cqr barst in scherm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylvest1979
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 31-12-2024
Goedemiddag,

Weet iemand of een barst in het scherm gemaakt kan worden van een 34 inch curved scherm of dat het panel vervangen kan worden?

Alvast bedankt.

Groeten
SanderAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eqkJB16uQUvyBXHgZGck8s-KUSA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZStgTaAjl5vxbRnhTkXKStPr.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 50% gewijzigd door Sylvest1979 op 25-11-2024 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

@Sylvest1979 lijkt mij lastig, maar heb je een inboedelverzekering?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:58

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

franssie schreef op maandag 25 november 2024 @ 15:05:
Inboedel dekt geen schade door eigen schuld toch? (Of het moet all risk inboedel zijn)

[ Voor 10% gewijzigd door CrankyGamerOG op 25-11-2024 15:09 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylvest1979
franssie schreef op maandag 25 november 2024 @ 15:05:
Het is inderdaad geen garantie ivm verhuizing. Heb al een nieuwe gekocht. Maar was benieuwd of ik met dit beeldscherm nog iets kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilaurensnl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07:23
Volgens mij ben je met een inboedelverzekering nog steeds verzekerd bij het verhuizen en vervoeren maar wellicht kan het verschillen per verzekeraar, zou toch even bellen als ik jou was.

Denk echt dat je bij de leverancier moet aankloppen voor zulke schermen, die kan je ook niet zo maar maken volgens mij (ultrawide), helaas :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Sylvest1979 schreef op maandag 25 november 2024 @ 15:14:
[...]

Het is inderdaad geen garantie ivm verhuizing. Heb al een nieuwe gekocht. Maar was benieuwd of ik met dit beeldscherm nog iets kan.
Garantie niet, maar schade meestal wel?

https://www.independer.nl...e-desktop-33&gad_source=1
Wat is een inboedelverzekering? In het kort

Alles wat je meeneemt bij een verhuizing valt onder de inboedelverzekering.
Zit iets vast aan het huis (zoals de keuken) of de bijbehorende grond, dan is het onderdeel van de opstalverzekering.
Met een standaard dekking ben je verzekerd voor brand-, storm-, vandalisme-, inbraak-, en diefstalschade.
Met een all riskdekking ben je ook verzekerd voor schades die jouw eigen schuld zijn.
Sommige dingen zijn niet verzekerd: overstromingen en aardbevingen (en andere natuurrampen). Ook glas en dure sieraden zijn niet standaard meeverzekerd. Je kunt wel aanvullende dekkingen afsluiten.
Een inboedelverzekering is niet verplicht, maar wel aan te raden.
Het spreekt elkaar een beetje tegen, maar als je het al nagevraagd hebt, dan is het zo als het is.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-09 16:30
Verhuisschade kan je toch wel ergens verhalen?
Wellicht bij je verhuizer?

De kosten voor reparatie.... doorgaans is dit het vervangen van het paneel...
die kosten zijn vaak zo hoog dat je beter een nieuw scherm kan kopen.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylvest1979
Bedankt. Via de verhuizer hebben we al een bedrag gekregen. Ik had voor mezelf zoiets als ik dit voor 50 of 100 euro kan laten repareren dan zou het mooi zijn. Maar denk dat het te kostbaar wordt verder.
Pagina: 1