Bluesky feed

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BytePhantomX
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-09 20:27
Tweakers is ook aanwezig op BlueSky alleen daar moet misschien nog wat aandacht gegeven worden aan de plaatjes:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/08AwG3SqIlFaEJfG7_KPogga8vE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/BDDPL4I2cIpHZsMKaUMpt2c7.png?f=user_large

Constant dat rode logo maakt de feed niet antrekkelijker, terwijl op twitter wel relevante plaatjes worden getoond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Janser.
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 10-09 12:30

Janser.

Socialmediaredacteur
Hi @BytePhantomX ,

Dit 'even snel' geregeld en geautomatiseerd met als doel zsm actief te zijn op Bluesky, helaas hebben wij nog niet de tijd gehad om er meer mee te doen. De afbeeldingen nu aanpassen is dus niet mogelijk. Zodra wij meer tijd hebben willen wij ons Bluesky-account finetunen.

Groet,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BytePhantomX
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-09 20:27
Jammer, zou mijn feed een stuk fijner maken zonder alle rode vlakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:21
BytePhantomX schreef op maandag 25 november 2024 @ 15:00:
Jammer, zou mijn feed een stuk fijner maken zonder alle rode vlakken.
Daar sluit ik mij bij aan. Zojuist ook @tweakers.bsky.social gevolgd. Hopelijk wordt het snel geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Het lijkt alsof er intussen wat gesleuteld is aan de feed, want ik zie nu ook dingen van de Meuktracker langskomen. Previews doen het in mijn client (OpenVibe) nog niet, maar gezien de TS was het alternatief niet veel nuttiger. Wordt het ook mogelijk om selectief alleen nieuws te volgen via de feed, zonder de meuktracker? Posts over bijvoorbeeld een nieuwe versie WordPress lezen op dit moment bijna alsof het reguliere nieuwsberichten zijn en dat is vrij verwarrend.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:56

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Ik trek even de socialemediaredacteur aan z'n mouw, we hebben inderdaad onlangs iets veranderd aan de feed.

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Janser.
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 10-09 12:30

Janser.

Socialmediaredacteur
Hi,

Excuus, er wordt druk aan gewerkt! Ik verwacht dat het ergens de komende dagen eindelijk soepel loopt (zonder de meuktracker!).
Pagina: 1