Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Van verschillende merken vind ik terug dat ze al dan niet reclame tonen via hun eigen OS. En ook hoe je dat al dan niet kunt blokkeren met een pi-hole (die had ik wel, maar is op dit moment niet aangesloten).

Wat ik zoek is een nieuwe TV met geen reclame of de optie om het gewoon uit te zetten. Welke merken e/o series zijn dan aan te raden?

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Wil je wel een smart TV dan? Want daarbij blijft het probleem altijd dat ze met een update reclame kunnen toevoegen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:18

de Peer

under peer review

Sluit hem dan gewoon niet op het internet aan, probleem opgelost. Of voldoet het dan niet aan je wensen? Die heb je niet genoemd namelijk.

[ Voor 35% gewijzigd door de Peer op 25-11-2024 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Geen idee of m'n AdGuard zaken voorkomt, maar m'n LG (C3 WebOS23/24) TV heeft tot op heden nog geen reclame ingebakken gehad welke niet uit te zetten viel (promotions). Maar ja.. 'tot op heden'.

Als je enige garantie wil zou ik gewoon 0,0 aandacht besteden aan het smart-aspect van de TV, en er zelf iets achter hangen.

[ Voor 19% gewijzigd door D4NG3R op 25-11-2024 13:45 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:04

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Ik vind dit onderwerp niet voldoen aan de verplichting tot eigen inzet. Er is echt wel wat op het internet te vinden over welke televisies reclamen tonen en welke niet. Als er nog vragen over blijven kun je ze hier uiteraard stellen, maar gewoon de deelnemers hier aan het werk zetten zonder zelf wat te zoeken is niet de bedoeling.

Daarom, slot erop.

Dit topic is gesloten.