hoeft niet 
gebeurt al als je een andere bios op je mobo zet
gebeurt al als je een andere bios op je mobo zet
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Is nog nooit geflahed, zelfde versie is t nog steeds
terwijl voor de losse Promise controller wel BIOS updates zijn die al veeel verder zijn.
En wat ik ook niet begrijp dat ASUS drivers neerzet voor die ONBOARD controller, die helemaal niet geschikt zijn voor ONBOARD maar alleen voor een losse Promise kAart
En wat ik ook niet begrijp dat ASUS drivers neerzet voor die ONBOARD controller, die helemaal niet geschikt zijn voor ONBOARD maar alleen voor een losse Promise kAart
aaahhh was dat het 
ik begreep al niet waarom hij ze niet wou installeren
hij pakt alleen de v160 b33
ik begreep al niet waarom hij ze niet wou installeren
hij pakt alleen de v160 b33
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
JAh het is een beetje klote van ASUS vind ik maar ook natuurlijk schuldt van Promise. Maar de driver/BIOS ondersteuning voor die ONboard troep is ECHT WAARDELOOS
Klopt, ik kan geen NTFS gebruiken bij XP... altijd errors tijdens de setup... als ik FAT32 gebruik kan ik de windows 2000 driver gelukkig gebruiken.
Zie mijn topic: WinXP, A7V133 en RAID 0....Error
Op de duitse ftp site van asus staan een stel zipfiles met versie 2.00... die zouden ondersteuning moeten hebben voor XP volgens de readme, alleen zit de XP map niet in de zipfile
Tis een kwestie van geduld...
Zie mijn topic: WinXP, A7V133 en RAID 0....Error
Op de duitse ftp site van asus staan een stel zipfiles met versie 2.00... die zouden ondersteuning moeten hebben voor XP volgens de readme, alleen zit de XP map niet in de zipfile
Tis een kwestie van geduld...
Had jij al naar ASUS/PROMISE mail gestuurd over dit feit???
en weet jij waarom die BIOS van die FAsttrack controller niet eens een keer geflashed wordt want voor hetzelfde LOSSE type controller is er allang een nieuwere BIOS
en weet jij waarom die BIOS van die FAsttrack controller niet eens een keer geflashed wordt want voor hetzelfde LOSSE type controller is er allang een nieuwere BIOS
De bios van de promise controller zit in de bios flash file van je board. Je kunt hier promise helemaal niet aansprakelijk voor stellen. Asus is degene wat de rechten koopt van promise en deze hebben een afgespekte versie van de fasttrack controller gekocht. Vandaar dat je board ook maar 2 tientjes duurder is met 'raid'.
Als je eens hier kijkt http://www.braziliantech.com/en-us/ kun je een hele hoop vinden wat je zoekt.
Je kunt zelf een nieuwere versie van je promise bios (mits aangepast, zie site.) in je eigen bios flashen van je board.
Als je eens hier kijkt http://www.braziliantech.com/en-us/ kun je een hele hoop vinden wat je zoekt.
Je kunt zelf een nieuwere versie van je promise bios (mits aangepast, zie site.) in je eigen bios flashen van je board.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Pagina: 1