Dag mede-Tweakers,
Vandaag kom ik jullie raad vragen m.b.t. de zoektocht naar een budgetvriendelijke hoofdtelefoon.
Zelf gebruik ik ook al een goeie 6 jaar een Sony WH-1000XM2 waar ik heel tevreden van ben. Deze is echter te groot voor mijn partner (→ op de kleinste stand zakt deze nog naar beneden) en valt buiten het budget dat ze voor ogen heeft.
M.a.w. het is voor mijn partner duidelijk tijd voor iets nieuws! Ik heb me destijds op reviews van Tweakers gebaseerd voor de WH-1000XM2 te kopen, en kom nu dus jullie raad vragen omdat ik zelf niet weet waar te beginnen.
Mijn partner heeft minstens deze vereisten:
Vandaag kom ik jullie raad vragen m.b.t. de zoektocht naar een budgetvriendelijke hoofdtelefoon.
Huidige situatie
Mijn partner haar 6 jaar oude JBL Tune 500 heeft het sinds deze zomer moeilijk. De audio valt regelmatig weg en klinkt minder helder, ook de behuizing is serieus aan het afbladderen.Zelf gebruik ik ook al een goeie 6 jaar een Sony WH-1000XM2 waar ik heel tevreden van ben. Deze is echter te groot voor mijn partner (→ op de kleinste stand zakt deze nog naar beneden) en valt buiten het budget dat ze voor ogen heeft.
M.a.w. het is voor mijn partner duidelijk tijd voor iets nieuws! Ik heb me destijds op reviews van Tweakers gebaseerd voor de WH-1000XM2 te kopen, en kom nu dus jullie raad vragen omdat ik zelf niet weet waar te beginnen.
Gewenst situatie
Een nieuwe budgetvriendelijke hoofdtelefoon die voornamelijk voor het werk (online meetings en gemiddeld 4 uur/week intensief gebruik voor beluisteren audio- en videofragmenten m.b.t. lesvoorbereidingen) gebruikt wordt maar ook voor recreatief muziek mee te beluisteren.Mijn partner heeft minstens deze vereisten:
- budget van ±100 euro
- mogelijkheid tot aansluiten AUX-kabel. . Goede prijskwaliteit qua audio.
- goede/comfortabele pasvorm voor een persoon met een kleiner gestalte (als ze dit leest, doet ze me wat
)
- noise cancelling is geen must