www.dronepilotennederland.nl
probeer het eerst maar een te zagenOp donderdag 13 september 2001 19:08 schreef Solid_Seal2 het volgende:
Een vraag aan alle Die-Hard Casemodders.
Ik wil een casemod maken die voor een groot deel uit
PERSPEX(ofzo)(soort hard plasic, kan hoge temperaturen aan) bestaat.
Ik weet dat dat spul heel snel statisch geladen kan worden.
Kan dit problemen opleveren met bvb je processor of video of geluids kaarten??
het heeft mij 4 slijpschijfjes gekost voor 2cm
Verwijderd
Plexieglas, kan dat kwaad?
En ik heb dus een gaatje in het plexieglas en in de kant van de computeer en die vastmaken met een ijzeren bout met een mooi dopje erop, kan dat kwaad? dat ben ik van plan.
En ik heb dus een gaatje in het plexieglas en in de kant van de computeer en die vastmaken met een ijzeren bout met een mooi dopje erop, kan dat kwaad? dat ben ik van plan.
Ja indd, je metalen kast is juis om je computer te beschermen tegen die statische stroom.
Als je nu Perspex gaat ebruiken komt de statische stroom egt binnen.. dus niet goed, pas du tout!
Als je nu Perspex gaat ebruiken komt de statische stroom egt binnen.. dus niet goed, pas du tout!
niet veel heb ik ook en nergens last vanOp donderdag 13 september 2001 19:20 schreef Nightbat het volgende:
Plexieglas, kan dat kwaad?
LOLOp donderdag 13 september 2001 19:22 schreef prenobe het volgende:
Overigenws Solid Seal, zit jij soms op het Gym. Haganum ?
Jij kan er anders ook wat van:
Als je nu Perspex gaat ebruiken komt de statische stroom egt binnen..
On-topic:
Plexiglas/perspex laadt idd erg snel statisch (denk aan die middelbare school experimenten met een staaf perspex en een wollen trui...). Misschien valt dat een beetje op te vangen door een (geleidend) metalen raamwerk te gebruiken (die plexiglas moet ergens aan opgehangen worden) volgens kooi v. Faraday principe.
Oslik blyat! Oslik!
Ok, ok .
In mijn CaseMod zit echter wel metaal (de voeding,de ruimtes voor de HD en de FDD, etc.)
Is r een mogelijkheid om deze statische electriciteit op te heffen??
(vast wel maar ik heb op school niet egt opgelet..)
Of hebben jullie een alternatief??
In mijn CaseMod zit echter wel metaal (de voeding,de ruimtes voor de HD en de FDD, etc.)
Is r een mogelijkheid om deze statische electriciteit op te heffen??
(vast wel maar ik heb op school niet egt opgelet..)
Of hebben jullie een alternatief??
Zagen is geen probleem (laat ik aan een prof overOp donderdag 13 september 2001 19:20 schreef rick17 het volgende:
[..]
probeer het eerst maar een te zagen
het heeft mij 4 slijpschijfjes gekost voor 2cm
het gaat mij om het statische gedeelte hoe ik dat kan oplossen (en kom nou niet met het woord "aarden" want plastic kun je niet "aarden")
Pagina: 1