Hallo allemaal,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (stalker, cyberpunk, cs, city skylines) en soms VR
Wat mag het systeem gaan kosten?
-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik wil een compleet nieuwe pc
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede koeling ivm eventueel overclocken cpu.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stabiel systeem. Onderstaand moederboard gekozen ivm pcie 5.0
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk wel in de toekomst. Ik heb geen ervaring met het overclocken van AMD dus dit dien ik eerst uit te zoeken
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb gelezen dat er iets aan de hand is met de stroom aansluiting van de videokaart. Iets met dat de 12vhpwr aansluiting te weinig stroom levert. Ik wil graag advies over hoe ik hier het beste mee om kan gaan.
Daarnaast wil ik graag weten of ik zo'n stukje plastic nodig heb om mijn videokaart te ondersteunen (zo ja, welke?).
Tevens ben ik natuurlijk benieuwd wat jullie van de onderstaande componenten vinden en of jullie misschien andere onderdelen zouden gebruiken. Is de m2 schijf bijvoorbeeld overkill en kan ik beter voor een andere gaan?
Heel erg bedankt voor de moeite!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (stalker, cyberpunk, cs, city skylines) en soms VR
Wat mag het systeem gaan kosten?
-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik wil een compleet nieuwe pc
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede koeling ivm eventueel overclocken cpu.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stabiel systeem. Onderstaand moederboard gekozen ivm pcie 5.0
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk wel in de toekomst. Ik heb geen ervaring met het overclocken van AMD dus dit dien ik eerst uit te zoeken
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb gelezen dat er iets aan de hand is met de stroom aansluiting van de videokaart. Iets met dat de 12vhpwr aansluiting te weinig stroom levert. Ik wil graag advies over hoe ik hier het beste mee om kan gaan.
Daarnaast wil ik graag weten of ik zo'n stukje plastic nodig heb om mijn videokaart te ondersteunen (zo ja, welke?).
Tevens ben ik natuurlijk benieuwd wat jullie van de onderstaande componenten vinden en of jullie misschien andere onderdelen zouden gebruiken. Is de m2 schijf bijvoorbeeld overkill en kan ik beter voor een andere gaan?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9800X3D Boxed | € 597,99 | € 597,99 |
1 | Moederborden | ASUS ProArt X870E-Creator WiFi | € 442,- | € 442,- |
1 | Videokaarten | ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC Edition | € 1.128,99 | € 1.128,99 |
1 | Behuizingen | Fractal Design North XL - TGD Charcoal Black | € 189,- | € 189,- |
1 | Waterkoeling | NZXT Kraken Elite 360 (2023) Zwart | € 214,90 | € 214,90 |
1 | Ventilators | be quiet! Silent Wings 4 140mm | € 24,10 | € 24,10 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z5 Neo RGB F5-6000J3040G32GX2-TZ5NR | € 199,90 | € 199,90 |
1 | Voedingen | FSP Hydro Ti PRO 1000W | € 258,50 | € 258,50 |
1 | SSD's | Samsung 990 EVO Plus 4TB | € 299,90 | € 299,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.355,28 |
Heel erg bedankt voor de moeite!