Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjvh
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 30-04 19:34
Ik heb sinds een tijdje een refurbished iPhone 2020 SE.
Dit weekend de functie Back Tap ontdekt.
Alleen werkt dit bij mij zeer moeizaam. Ik moet flink wat keren proberen voordat hij doet wat ik wil.
Ik heb de telefoon uit zijn hoesje gehaald, maar dat helpt niet echt.

Is Back Tap een functie die bij meer mensen moeizaam werkt?
Of ben ik gewoon onhandig danwel is die functie gesloopt tijdens de refurbish onderhoudsbeurt (Waarbij de batterij vervangen is)?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:16
wjvh schreef op maandag 25 november 2024 @ 09:10:
Ik heb sinds een tijdje een refurbished iPhone 2020 SE.
Dit weekend de functie Back Tap ontdekt.
Alleen werkt dit bij mij zeer moeizaam. Ik moet flink wat keren proberen voordat hij doet wat ik wil.
Ik heb de telefoon uit zijn hoesje gehaald, maar dat helpt niet echt.

Is Back Tap een functie die bij meer mensen moeizaam werkt?
Of ben ik gewoon onhandig danwel is die functie gesloopt tijdens de refurbish onderhoudsbeurt (Waarbij de batterij vervangen is)?
Je bedoeld die functie waarmee je dingen kunt hangen aan door 2 of 3x op de achterkant te tikken?
Zo ja, dan ligt dat niet perse aan de refurbischment, want die functie is altijd halfbakken geweest, zelfs op mijn 16Pro is het vrij onbruikbaar. De helft van de tikken registreert ie niet, of je moet het 3x doen of hij pakt er geen 3 maar 2 waardoor er een andere actie komt, etc.

Zou er niet teveel tijd in stoppen en de functie laten voor wat het is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjvh
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 30-04 19:34
Inderdaad bedoel ik die functie.
Dan laat ik die functie lekker zitten, tenzij er nog een gouden tip komt in de vorm dat je moet tikken bij de steel o.i.d.

Dank voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastha-Hacker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-12-2024
wjvh schreef op maandag 25 november 2024 @ 14:01:
Inderdaad bedoel ik die functie.
Dan laat ik die functie lekker zitten, tenzij er nog een gouden tip komt in de vorm dat je moet tikken bij de steel o.i.d.

Dank voor je reactie.
Ik gebruik hem niet veel. Maar tikken met de nagel in het midden werkt het beste bij mij.