[PW] "Beste prijs van" voorvoegsel in titel echt nodig?

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomcat76
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 12-09 06:40
Sinds enkele dagen wordt voor elk product in de Pricewatch de titel (titelbalk en tab) voorafgegaan door "Beste prijs van". Dit is vooral problematisch omdat ik meestal veel tabs heb open staan, dus ik zie alleen [Beste prijs x] [Beste prijs x] [Beste prijs x] [Beste prijs x] [Beste prijs x] [Beste prijs x]. Ik speel wel eens Memory met de kinderen van mijn zus, maar daar heb ik op Tweakers geen tijd voor :)

Ik vraag me ook af waarom "Beste prijs van" ervoor wordt gezet. Op de pagina staan toch ALLE prijzen en niet alleen de beste prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Tomcat76 schreef op maandag 25 november 2024 @ 06:46:
Sinds enkele dagen wordt voor elk product in de Pricewatch de titel (titelbalk en tab) voorafgegaan door "Beste prijs van". Dit is vooral problematisch omdat ik meestal veel tabs heb open staan, dus ik zie alleen [Beste prijs x] [Beste prijs x] [Beste prijs x] [Beste prijs x] [Beste prijs x] [Beste prijs x]. Ik speel wel eens Memory met de kinderen van mijn zus, maar daar heb ik op Tweakers geen tijd voor :)

Ik vraag me ook af waarom "Beste prijs van" ervoor wordt gezet. Op de pagina staan toch ALLE prijzen en niet alleen de beste prijs?
Goed gezien, we hebben deze wijziging doorgevoerd in het kader van zoekmachineoptimalisatie (SEO). Ik begrijp je use case echter goed, ik ga intern even bespreken hoe we dat kunnen oplossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat76
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 12-09 06:40
Bedankt voor de feedback.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
We hebben de productnaam weer vooraan in de titel gezet :)

Dit topic is gesloten.