Gezocht laptop voor lego programmas

Pagina: 1
Acties:
  • 252 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themcm076
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 01-12-2024
Ik ben op zoek naar een laptop die puur is bedoeld voor lego.

Ik wil er lego programmas op kunnen maken zelf ontwerpen en bouwen

Het gebruiken in plaats van de boekjes bij de sets.

En de lego sets in een bestand kunnen opslaan.

De kleuren moeten echt goed zijn zodat de juiste kleur steen te zien is

Max budget 600 euro

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themcm076
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 01-12-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pWgIqjDQh3mJXSF438Thhc34SzY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1XsdxvdyG25YFTdsNkdFRwnh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17:08
De minimum vereiste specificaties zijn zéer minimaal.
In alle waarschijnlijkheid zal jouw laptop/desktop voldoende prestaties hebben. (Als je desktop een videokaart heeft Dan zal deze van het merk NVIDIA moeten zijn volgens de specificaties)

Om optimale kleurweergave te krijgen zal je vooral willen investeren in je monitor. Het is slimmer om apart een monitor te kopen ipv een hele laptop.
Je kan al heel voordelig een IPS scherm kopen. Dit geeft Al een onwijze verbetering in kleurweergave in vergelijking met een TN of VN scherm.
Wel slim om vantevoren even uit te zoeken of jouw huidige scherm al IPS is.

Verder kan je ook kiezen voor 10-bit kleurdiepte in tegenstelling tot 8-bit. Dit zal de prijs wel wat verhogen.

En mocht je echt tot het uiterste willen.. Dan zal je je budget moeten verhogen. Er zijn (ook op tweakers) vele reviews voor schermen voor beeldprofessionals.

[ Voor 9% gewijzigd door 7Sins op 25-11-2024 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:00

br00ky

Moderator Harde Waren
Ik mis eigen uitzoekwerk. Welke laptops heb je zelf gevonden en waar twijfel je over? Maak je shortlist en open daarmee een nieuw topic op de goede plek, Laptop koopadvies.

Dit topic is gesloten.