Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met de nieuwe PC wil ik gaan gamen. Ik wil graag de nieuwste games kunnen spelen. Het hoeft niet allemaal op ultra te gaan maar mooi beeld, een snelle pc, een stille pc en een pc die weer een aantal jaren mee kan gaan zijn wel een vereisten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik denk rond de 1500 euro (inclusief montage).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Op dit moment wil ik sowieso mijn scherm meenemen ( zie hieronder ) en het liefste ook mijn oude toetsenbord. Dat is alleen wel lastig want die heeft een ps/2 aan sluiting...
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb uiteraard gekeken naar de Bestbuy guides en dan kom ik uit op dit
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wat wel belangrijk is om te vermelden is dat ik eigenlijk altijd mijn pc's bij azerty laat bouwen. Daar heb ik goeie ervaring mee (ook qua garantie en omdat ik er zelf niet goed in ben).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hou wel van een stille pc. Mijn vraag is dan ook of je dat met deze pc gaat hebben of dat er nog iets aan verbeterd kan worden.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het huidige systeem wat ik samengesteld heb kom ik uit op 1500 euro ( inclusief montage en 3 jaar garantie bij azerty). Ik ben vooral benieuwd of dit een stil en goed werkend systeem is en of ik misschien nog wat dingen kan aanpassen voor meer waar voor mijn geld. Ook hou ik de blackfriday deals in de gaten om misschien nog iets te vervangen.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Met de nieuwe PC wil ik gaan gamen. Ik wil graag de nieuwste games kunnen spelen. Het hoeft niet allemaal op ultra te gaan maar mooi beeld, een snelle pc, een stille pc en een pc die weer een aantal jaren mee kan gaan zijn wel een vereisten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik denk rond de 1500 euro (inclusief montage).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Op dit moment wil ik sowieso mijn scherm meenemen ( zie hieronder ) en het liefste ook mijn oude toetsenbord. Dat is alleen wel lastig want die heeft een ps/2 aan sluiting...
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Monitors | AOC AGON AG273QCG Zwart | € 0,- | € 0,- |
Totaal | € 0,- |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb uiteraard gekeken naar de Bestbuy guides en dan kom ik uit op dit
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600 Boxed | € 179,90 | € 179,90 |
1 | Moederborden | ASRock B650M-HDV/M.2 | € 119,95 | € 119,95 |
1 | Videokaarten | ASUS Dual Radeon RX 7900 GRE OC Edition 16GB GDDR6 | € 589,- | € 589,- |
1 | Behuizingen | Chieftec APEX AIR | € 75,96 | € 75,96 |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo REV. 5 | € 29,90 | € 29,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 95,95 | € 95,95 |
1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF A3 Gold 650W - TT Premium Edition | € 91,46 | € 91,46 |
2 | SSD's | SK hynix Platinum P41 1TB | € 79,90 | € 159,80 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.341,92 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wat wel belangrijk is om te vermelden is dat ik eigenlijk altijd mijn pc's bij azerty laat bouwen. Daar heb ik goeie ervaring mee (ook qua garantie en omdat ik er zelf niet goed in ben).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hou wel van een stille pc. Mijn vraag is dan ook of je dat met deze pc gaat hebben of dat er nog iets aan verbeterd kan worden.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het huidige systeem wat ik samengesteld heb kom ik uit op 1500 euro ( inclusief montage en 3 jaar garantie bij azerty). Ik ben vooral benieuwd of dit een stil en goed werkend systeem is en of ik misschien nog wat dingen kan aanpassen voor meer waar voor mijn geld. Ook hou ik de blackfriday deals in de gaten om misschien nog iets te vervangen.
Alvast bedankt voor jullie hulp!