P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
[topic=226833/1/25]
Gaat het dus om
Quote van Traag:
Gaat het dus om
Quote van Traag:
Jouw backups zijn 100% zeker niet voor eigen gebruik en dat is niet gewenst op GoT !
ehhh dit is je 2e post in de draad :Op donderdag 13 september 2001 18:57 schreef Copycat het volgende:
Ja,waarom eigenlijk.Ik heb dit topic gister gestart en wou zonet ff kijken of er nog nuttige reakties in stonden,zit er een slotje op
Dus ik denk shit heeft weer iemand iets verkeerds gedaan
Even lezen dus en dan staat er naar mijn mening niks illigaals in.Terwijl ik nou nog geen goed antwoordt op m'n vraag heb.
Dus graag commentaar.
Nou, leg eens uit.Wat dacht je van veel klote spelletjes voor weinig geld
Zoals die Pokemon troep die m'n neefje graag speelt maar ik geen geld voor over heb
Ja er wordt gevraagd waar dat ding goed voor is en dat is dus gewoon een van die dingen of de hoofdzaak waarvoor ze gebruikt/gemaakt worden.Want wie heeft er nu eigenlijk echt een backup van z'n cartridge nodig.
Als dit een reden is om dit topic te sluiten kunnen alle XP-topics over de final ook wel dicht maar hier zie je ook dagelijks topics over.Bovendien wordt er hier dagelijks over illegale dingen gepraat en dat mag toch
Zolang je er maar niet naar verwijst.
Als dit een reden is om dit topic te sluiten kunnen alle XP-topics over de final ook wel dicht maar hier zie je ook dagelijks topics over.Bovendien wordt er hier dagelijks over illegale dingen gepraat en dat mag toch
Jij heeft in die draad duidelijk aan dat het voor illegale kopien is, waarom zou ik die dan niet mogen sluiten
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Niet direct,wie zegt dat ik die backups langer als 24 uur bewaar?
Ik heb nl. alle spelen die ik wil hebben(en het geld waard zijn) al, op Majora's Mask na dan.Verder is dit ook een ruimtebesparende investering.Ik kan m'n snes en nes dan ook in de kast gooien omdat de games hiervoor ook op sommige van die apparaten zijn te spelen.
<edit>
</edit>
Ik heb nl. alle spelen die ik wil hebben(en het geld waard zijn) al, op Majora's Mask na dan.Verder is dit ook een ruimtebesparende investering.Ik kan m'n snes en nes dan ook in de kast gooien omdat de games hiervoor ook op sommige van die apparaten zijn te spelen.
<edit>
Grappig,wie denk je dan dat ze gaat gebruikenJouw backups zijn 100% zeker niet voor eigen gebruik en dat is niet gewenst op GoT !
</edit>
Ik neem aan dat het dan onder dit stukje uit de FAQ gaat:
Ok, wat mag dan in hemelsnaam nog WEL?
Anders zou ik het niet weten waarom er een slotje op moet.
Ok, wat mag dan in hemelsnaam nog WEL?
Anders zou ik het niet weten waarom er een slotje op moet.
Pagina: 1