Microfoon voor gamen en meetings

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik zoek een?
Microfoon als aanvulling op mijn headset. Ik ga nog een nieuwe headset kopen, maar de mics van die dingen zijn zo slecht. Misschien dat ik alleen nog mij Sony WH1000XM3 ga gebruiken en dan een losse mic er bij. Voor thuiswerken gebruik ik de ingebouwde mic van mijn webcam, maar van collega's hoor ik dat ik slecht te verstaan ben.

Nu vind ik het belangrijk dat de mic ook werkt als hij iets verder van me af staat, want bij meetings wil ik die niet in beeld hebben.

Wat is je budget?
€150 ongeveer, maar ik vind het ook belangrijk dat de prijs/kwaliteit verhouding goed is.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
RGB is leuk, maar geen must.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Windows computers. Discord, ingame, en in teams.

Ik heb zelf deze gevonden, wat me een goede deal lijkt, maar weet niet of dit een beetje oké is qua prestaties of dat ik beter verder kan kijken.
https://www.hp.com/nl-nl/...art-grijs-rgb-verlichting

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danny Phantom
  • Registratie: December 2015
  • Niet online
Ik heb de originele versie van de microfoon die je linkte, werkt al jaren perfect. 1 van de beste usb microfoons destijds, dus zal nog altijd een prima aankoop zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aalternator
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 06-07 15:12
Wilde dit een tijdje geleden ook kopen voor werk, maar uiteindelijk niet gedaan.

Wel nodige research gedaan en zou zelf de Blue Yeti X hebben gekocht. Check ook de roundup van Tweakers van een tijdje geleden link

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik gebruik sinds een poos (ook mede vanwege een podcast die ik opneem) de Blue Yeticaster. Die is iets boven budget, maar ik vind het een fijn ding en heb er een beugel bij. Simpel gezegd is dat de combinatie set van de Blue Yeti X en de Blue Compass beugel en Radius III shock absorber.

Als dat iets teveel van het goede is, kan je wellicht naar de Modmic microfoons kijken; https://tweakers.net/pric...6tLM8vSlGyUsrNT8nNTFaqBQA

[ Voor 22% gewijzigd door CH4OS op 24-11-2024 16:34 ]