Ik wordt er helemaal gek van. Sinds ik een Toyoto Auris met bluetooth radio heb begint Spotity automatisch te spelen als ik:
- Bluetooth koppel
- Overschakel naar bluetooth als mijn telefoon is gekoppeld
- Volume omhoog als ik op bluetooth zit
- Volume omlaag als ik op bluetooth zit
Bloedirritant. Nu is de grote vraag, waarom gaat Spotify automatisch spelen? Wie doet dit? Mijn Toyota? Samsung / Android? Of toch Spotify zelf?
Ik heb van alles op het internet opgezocht. Regelmatig kom ik bij forums die suggesties doen, maar vaak bestaan de settings die worden voorgesteld niet (meer). Ik heb mijn Toyota dealer gevraag, maar die herkennen het probleem niet. Met andere bluetooth apparaten speelt dit issue niet.
Is er iemand die dit probleem herkent? En belangrijker, wie heeft er een oplossing?
- Bluetooth koppel
- Overschakel naar bluetooth als mijn telefoon is gekoppeld
- Volume omhoog als ik op bluetooth zit
- Volume omlaag als ik op bluetooth zit
Bloedirritant. Nu is de grote vraag, waarom gaat Spotify automatisch spelen? Wie doet dit? Mijn Toyota? Samsung / Android? Of toch Spotify zelf?
Ik heb van alles op het internet opgezocht. Regelmatig kom ik bij forums die suggesties doen, maar vaak bestaan de settings die worden voorgesteld niet (meer). Ik heb mijn Toyota dealer gevraag, maar die herkennen het probleem niet. Met andere bluetooth apparaten speelt dit issue niet.
Is er iemand die dit probleem herkent? En belangrijker, wie heeft er een oplossing?
Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt