Mijn eerste game PC bouwen
Hallo allemaal, ik ga binnenkort mijn eerste game pc bouwen! Nu heb ik heel wat onderzoek gedaan en een aantal onderdelen gekozen waarvan ik denk dat ze een goeie pc maken. Nu ben ik erg nieuw als het gaat om het zelf bouwen van een pc (heb altijd op console gespeeld), het lijkt mij een goed idee om jullie om tips te vragen en te kijken of jullie iets aan mijn build zouden veranderen.
Hieronder een lijst van mijn geselecteerde onderdelen:
Monitor: AOC Q27G3XMN
PROCESSOR: 1x Processor AMD Ryzen 7 7800X3D, 4,2 GHz (5,0 GHz Turbo Boost) socket AM5 processor
MOEDERBORD: 1x Moederbord MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI socket AM5 moederbord
GRAFISCHE KAART: 1x Grafische kaart GIGABYTE GeForce RTX 4070 Ti SUPER WINDFORCE MAX OC 16G grafische kaart
WERKGEHEUGEN: 1x Werkgeheugen Corsair 32 GB DDR5-6000 Kit werkgeheugen
SSD: 1x SSD SAMSUNG 980 PRO Heatsink, 2 TB SSD
VOEDING: 1x Voeding Corsair RM1000x (2024), 1000 Watt voeding
PROCESSORKOELER: 1x Processorkoeler Noctua NH-D15 chromax.black cpu-koeler
Omdat dit de eerste keer is dat ik er een bouw, Ik zou jullie hulp erg waarderen!
Ik hoor graag de eventuele aanpassingen die volgens jullie beter zouden passen en waarom!
Alvast bedankt!
Hallo allemaal, ik ga binnenkort mijn eerste game pc bouwen! Nu heb ik heel wat onderzoek gedaan en een aantal onderdelen gekozen waarvan ik denk dat ze een goeie pc maken. Nu ben ik erg nieuw als het gaat om het zelf bouwen van een pc (heb altijd op console gespeeld), het lijkt mij een goed idee om jullie om tips te vragen en te kijken of jullie iets aan mijn build zouden veranderen.
Hieronder een lijst van mijn geselecteerde onderdelen:
Monitor: AOC Q27G3XMN
PROCESSOR: 1x Processor AMD Ryzen 7 7800X3D, 4,2 GHz (5,0 GHz Turbo Boost) socket AM5 processor
MOEDERBORD: 1x Moederbord MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI socket AM5 moederbord
GRAFISCHE KAART: 1x Grafische kaart GIGABYTE GeForce RTX 4070 Ti SUPER WINDFORCE MAX OC 16G grafische kaart
WERKGEHEUGEN: 1x Werkgeheugen Corsair 32 GB DDR5-6000 Kit werkgeheugen
SSD: 1x SSD SAMSUNG 980 PRO Heatsink, 2 TB SSD
VOEDING: 1x Voeding Corsair RM1000x (2024), 1000 Watt voeding
PROCESSORKOELER: 1x Processorkoeler Noctua NH-D15 chromax.black cpu-koeler
Omdat dit de eerste keer is dat ik er een bouw, Ik zou jullie hulp erg waarderen!
Ik hoor graag de eventuele aanpassingen die volgens jullie beter zouden passen en waarom!
Alvast bedankt!