Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn10
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 07-12-2024
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?

Ik wil de laptop voornamelijk gebruiken voor gamen, specifiek alleen League of Legends. Graag zou ik willen dat deze probleemloos op hoge setting met stabiele FPS kan spelen. Nu weet ik dat league niet een ‘zwaar’ spel is dus te goed (hogere prijs) is ook niet nodig. Buiten league zou ik de laptop enkel gebruiken voor wat surfen/youtube/twitch-kijken.

Wat is je budget?
Ik wil maximaal 1000€ er aan uitgeven. Liever minder als een lagere prijs laptop ook goed is voor bovenstaande punten.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee. Laptop zal ik niet vaak mee nemen. Vaste pc is geen optie, vandaar laptop.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik had gekeken in BBG en daarop gebaseerd deze laptop gezien;

https://www.bol.com/nl/nl...3xhB4XEAQYASABEgJgf_D_BwE

Daarnaast zag ik deze; iets lage prijs maar iets mindere specs (denk ik);

https://www.coolblue.nl/p...-a15-fa506ncr-hn010w.html

Ik heb weinig verstand er van dus als er een andere betere optie is laat ik mij graag adviseren. Helemaal met black friday aanbiedingen is het lastig wat nou de beste deal is

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zatara
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:22
Het zijn beide prima deals. De Lenovo heeft een betere GPU en een scherm met een hogere helderheid maar ook een hogere prijs.
Bij MM hebben ze de Asus met 1TB opslag voor 688,- euro. Overige specs zijn gelijk aan die van de Asus bij Coolblue ...
https://www.mediamarkt.nl...t%20feed&utm_term=1806876

[ Voor 8% gewijzigd door Zatara op 24-11-2024 12:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20:58
3050 is prima voor League of legends op 1080p.
De r7 is zelfs beetje overkill :)

Let wel je blijft een laptop gebruiken. Wat is de reden dat vaste pc geen optie is? (Bijvoorbeeld zit aan keukentafel en telkens opruimen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn10
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 07-12-2024
99ruud99 schreef op zondag 24 november 2024 @ 12:53:
3050 is prima voor League of legends op 1080p.
De r7 is zelfs beetje overkill :)

Let wel je blijft een laptop gebruiken. Wat is de reden dat vaste pc geen optie is? (Bijvoorbeeld zit aan keukentafel en telkens opruimen).
Ja klopt, laptop omdat keukentafel en opruimen inderdaad. Dank voor het advies. 3050 of 4050 maakt dus vrijwel niet uit voor league begrijp ik, dan kan de prijs iets omlaag 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20:58
Vooral ook omdat je op 1080p speelt.
Vergeet niet de fps cap in te stellen, meer dan 120 fps heeft geen nut. League of legends gaat anders gewoon oneindig hard je laptop belasten, om zoveel mogelijk fps te halen, welke je laptop niet kan tonen.