Hallo fijne mensen,
Ik heb vroeger wel eens een PC gebouwd en heb nog wel wat basiskennis, maar ik ben al een hele tijd uit de running wat betreft ontwikkelingen op hardware gebied. Ik heb momenteel via de PC-builder van Alternate een systeem samengesteld en ik hoopte kort gebruik te mogen maken van alle experts op dit forum om te kijken of mijn systeem wel in elkaar past straks, en of er mogelijk kleine tweaks gemaakt kunnen worden ten gunste van de desktop
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Puur voor 1080P gaming bedoeld
Wat mag het systeem gaan kosten?
MAX is 1200 EURO (mits je met een paar 10tjes extra een beduidend beter systeem kunt maken)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur is al in bezit. Monitor is 144hz incl DP aansluiting en windows regel ik ook zelf, het gaat me puur om de hardware
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik speel sporadisch single players, denk aan God of War / Red Dead Redemption, deze zou ik graag op high of ultra settings (1080P) spelen zonder dat de game hierin gaat stotteren. Verder speel ik voornamelijk League of Legends / Apex Legends. Ook deze games zou ik graag op hoge settings met 140+~ FPS spelen.
Ga je overklokken?
Geen kaas van gegeten dus ik waag me hier liever niet aan
Wat verwacht je van ons?
Zou iemand na kunnen kijken of het systeem dat ik zelf heb samengesteld:
[list]
• - de hardware op elkaar aansluit / past in de kast die ik heb gekozen / iets mist?
• - of er eventueel nieuwere/betere hardware te krijgen is voor hetzelfde geld (zeker nu met black friday)
• - voldoet aan mijn wensen (volgens 3D benchmark wel)
[/list]
Als er iets van informatie mist, laat het me alsjeblieft weten, dan pas ik het aan! many thanks
Ik heb vroeger wel eens een PC gebouwd en heb nog wel wat basiskennis, maar ik ben al een hele tijd uit de running wat betreft ontwikkelingen op hardware gebied. Ik heb momenteel via de PC-builder van Alternate een systeem samengesteld en ik hoopte kort gebruik te mogen maken van alle experts op dit forum om te kijken of mijn systeem wel in elkaar past straks, en of er mogelijk kleine tweaks gemaakt kunnen worden ten gunste van de desktop

# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed | € 150,99 | € 150,99 |
1 | Moederborden | Gigabyte B550 Gaming X V2 | € 89,- | € 89,- |
1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 7700 XT 12GB GDDR6 | € 439,- | € 439,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 96,- | € 96,- |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Elite | € 105,65 | € 105,65 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB RS CMG32GX4M2D3600C18 | € 71,95 | € 71,95 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 750W | € 89,90 | € 89,90 |
1 | SSD's | Samsung 870 Evo (MZ-77E1T0BW) 1TB | € 108,95 | € 108,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.151,44 |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Puur voor 1080P gaming bedoeld
Wat mag het systeem gaan kosten?
MAX is 1200 EURO (mits je met een paar 10tjes extra een beduidend beter systeem kunt maken)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur is al in bezit. Monitor is 144hz incl DP aansluiting en windows regel ik ook zelf, het gaat me puur om de hardware
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik speel sporadisch single players, denk aan God of War / Red Dead Redemption, deze zou ik graag op high of ultra settings (1080P) spelen zonder dat de game hierin gaat stotteren. Verder speel ik voornamelijk League of Legends / Apex Legends. Ook deze games zou ik graag op hoge settings met 140+~ FPS spelen.
Ga je overklokken?
Geen kaas van gegeten dus ik waag me hier liever niet aan
Wat verwacht je van ons?
Zou iemand na kunnen kijken of het systeem dat ik zelf heb samengesteld:
[list]
• - de hardware op elkaar aansluit / past in de kast die ik heb gekozen / iets mist?
• - of er eventueel nieuwere/betere hardware te krijgen is voor hetzelfde geld (zeker nu met black friday)
• - voldoet aan mijn wensen (volgens 3D benchmark wel)
[/list]
Als er iets van informatie mist, laat het me alsjeblieft weten, dan pas ik het aan! many thanks

[ Voor 46% gewijzigd door technot op 23-11-2024 21:39 . Reden: Mocht geen random wenslijst/build zijn ]