Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MASiR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-05 09:18

MASiR

battlefield gameplay montages

Topicstarter
Ik heb al heel lang een Epson V700 waar stof in zit en onderhand een kras op de glasplaat is gekomen. Ik zit al jaren een V850 te eyeballen maar die dingen zijn zooo duur!

Dus ik eens kijken op ebay - en vind ik een nieuwe in Japan bij een shop met een aanbieding. Meteen besteld.

Maar ben ik niet te snel geweest want ik weet niet eens of de voeding wel bruikbaar is hier..

k0yagaming - battlefield gameplay

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
En wat is je vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:24

Minkie

Groazers Unite.

Anders een verloopstekker ertussen?

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MASiR

MASiR

Topicstarter
of hij wel bruikbaar is op ons stroom net

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Er lijkt een adapter voor de voeding gebruikt te worden. Als het een 100V-240V adapter is, kan je een reisstekker ertussendoen. Of iets netter, koop een netsnoer die in de adapter past (of haal hem uit je voorraad random snoeren).

Is het een 100V adapter, dan koop je een nieuwe adapter hier: eg https://www.kamera-expres...voor-perfection-v600-v850

Ik zou me meer afvragen hoeveel de prijs nog scheelt na invoerheffingen enzo ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Sissors op 23-11-2024 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MASiR

MASiR

Topicstarter
Sissors schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 17:48:
Er lijkt een adapter voor de voeding gebruikt te worden. Als het een 100V-240V adapter is, kan je een reisstekker ertussendoen. Of iets netter, koop een netsnoer die in de adapter past (of haal hem uit je voorraad random snoeren).

Is het een 100V adapter, dan koop je een nieuwe adapter hier: eg https://www.kamera-expres...voor-perfection-v600-v850

Ik zou me meer afvragen hoeveel de prijs nog scheelt na invoerheffingen enzo ;)
Ik moet het zien - misschien iets te enthousiast :F

Ik heb de V700 scanner nog - ik neem aan dat die voeding hetzelfde is als de v600/v850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
MASiR schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 17:53:
[...]

Ik moet het zien - misschien iets te enthousiast :F

Ik heb de V700 scanner nog - ik neem aan dat die voeding hetzelfde is als de v600/v850
Geen idee, dat is een 24V 26.5W adapter, dus als jouwe dat ook is (of 24V / 1.1A) dan is hij identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sys64738
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-05 20:56

sys64738

Moderator Foto & Video

Press play on tape

Is meer een hardware vraag dan workflow, dus even daarheen verplaatst. Daarnaast was je vraagstelling nogal cryptisch en horen we hier ook graag wat je zelf al uitgezocht en gevonden hebt.

Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

MASiR schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 17:19:

Dus ik eens kijken op ebay - en vind ik een nieuwe in Japan bij een shop met een aanbieding. Meteen besteld.
En dan is 'ie prijstechnisch nog steeds interessant? Als 'ie uiteindelijk hier in NL is afgeleverd?
Transportkosten, invoer/BTW?

Nog afgezien van mogelijke garantie aanspraken. :?
Maar ben ik niet te snel geweest want ik weet niet eens of de voeding wel bruikbaar is hier..
Dat lijkt me nog het minste probleem. ;)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DjoeC
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22:08
Ik heb even gekeken voor je. De NL voeding is een 100-240V -> 24V 1A versie. In de NL versie een los blok met een C7 aansluiting voor het netsnoer. Japanse stekker = USA stekker. In het eenvoudigste scenario gebruik je een verloopje (adviseer ik niet want bijzonder instabiel en onveilig of koop je een kabel met C7 stekker. In het ongunstigste geval koop je een losse voeding.

Overigens, ongeacht de besparing zou ik een scanner nooit als individueel pakket over die afstand kopen/laten verzenden. Het mechaniek is nogal precies vanwege de hoge resolutie. Ik zou het risico op schade niet willen lopen - dan maar een paar honderd euro meer en dat heb ik ook gedaan. Ruim een maand geleden nieuw gekocht na heel veel slikken. Vandaag is de prijs nog weer een beetje lager.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MASiR

MASiR

Topicstarter
Dat vervoer over afstand daar zit wel wat in, maar waar je hem ook koopt, hij is al een keer de wereld rond gegaan. Die scanners hebben niet voor niets een schuif waarmee het mechanisme klem gezet wordt voor vervoer.

Ik heb hem thuis gekregen, uiteindelijk totaal incl invoerkosten toch 200 euro goedkoper. idd de adapter is een 100/240V met een C7 aansluiting. Daar zit er zeker weten nog een van in mijn kabel box.

Pagina: 1