Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrganicIron
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:40
Via een ander topic was mijn interesse gewekt om met black friday een videodeurbel aan te schaffen en die ook als camera aan mijn Synology nas te koppelen. We hadden altijd een bedrade deurbel dus ik wilde even kijken of de trafo voldoende stroom kan leveren, maar volgens mij is deze verwijderd... :/ We hebben al een tijdje een draadloze deurbel op batterijen, zou het kunnen dat de installateur van de laadpaal hem er zonder overleg uitgetrokken heeft om de loadbalancer te plaatsen?

Ik ben geen expert, zie onderstaand een foto van de meterkast. Rechts boven de schakelaars voor de zonnepanelen & laadpaal zie je nog 2 dunne grijze kabeltjes lopen van de oude deurbel. Deze verdwijnen ook achter de laadpaalschakelaar, die is er overheen geschroefd. Ik heb geprobeerd om de kap van de losse hoofdschakelaars van de laadpaal & zonnepanelen te schroeven, maar die komen niet los. Weet iemand hoe ik die kan openmaken om te zien of de kabels nog doorgeleid zijn. (al lijken ze niet de meterkast in te komen) De meterkast lijkt ook vol, als het niet ergens aangekoppeld zit dan gaat het zonder upgrade van de hele kast niet meer lukken ben ik bang. Tegen beter weten in, zie ik iets over het hoofd? 🫣

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9cutOpJlAJyIUxHZiMJVDnvZcgk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L2uKpDOofvfvQET0jLmFC8JD.jpg?f=fotoalbum_large