Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans Rombout
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 08-04 12:28
Mijn vraag Als je op de tijdslijn klikt gooogle maps en op bezochte of meest bezochte plaatsen klikt komen er plaatsen met datum dat ik daar zou geweest te voorschijn. Mijn vraag is het dan met zekerheid te zeggen dat ik daar ook geweest bent en dus aangemeld via de beschukbare wifi op die plaats.

...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via Hans Rombout op 25-11-2024 13:11)

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-09 22:09

Barrycade

Through the...

Hans Rombout schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 17:39:
De plek is totaal buiten de richting waar ik geweest ben en ja klopt wat je zegt ik probeer te achterhalen of degene die af en toe mijn tel mag meenemen inderdaad een paar keer op die plek is geweest ondanks belofte daar niet naar toe te gaan. als het zo is kan ik hem daarvoor op zijn vingers tikken in de hoop dat hij een les leert
Dan kan je beter een ander middel /app gebruiken. Google tijdlijn is verre van nauwkeurig.
Kan je beter een share my location app gebruiken.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Nou volgens mij gebruikt Google ook je GPS locatie.

Ik krijgt wel eens voorstellen dat ik er geweest ben, maar dan ben ik wel in de buurt geweest maar niet in die winkel/locatie. Moet ik er wel wat langer hebben gestaan.

Ik streetfish en als ik wat langer voor een winkel heb gestaan vraagt hij of ik er binnen ben geweest. Zonder dat ik daar me heb aangemeld op de eventuele wifi daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans Rombout
Dankjewel maar de kleinste afstand is ca 4km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 16:16
4km is wel wat heftig maar niet onmogelijk. Als ik in mijn tijdslijn kijkt snijdt hij routes soms zo af dat ik ipv om een dorp heen er recht doorheen kruis en dan staat er ook af en toe "missing visit" tussen op plaatsen waar ik niet ben geweest.

Aangezien hij niet constant GPS aan houdt maar slechts uit momentopnamen een dag aan elkaar probeert te fantaseren is het niet geheel nauwkeurig. Daar is het ook niet voor bedoelt.

Verder heeft dit topic samen met je vorige topic een beetje een stalk-mijn-partner gehalte dus als je even uitlegt wat precies de bedoeling is kunnen we een inschatting maken of hier verdere hulp geboden moet worden of juist niet.

[ Voor 21% gewijzigd door XelaRetak op 23-11-2024 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans Rombout
De plek is totaal buiten de richting waar ik geweest ben en ja klopt wat je zegt ik probeer te achterhalen of degene die af en toe mijn tel mag meenemen inderdaad een paar keer op die plek is geweest ondanks belofte daar niet naar toe te gaan. als het zo is kan ik hem daarvoor op zijn vingers tikken in de hoop dat hij een les leert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Ik herken dit totaal niet. Ik heb locatiegeschiedenis altijd aan en die is zeer accuraat. Het zou kunnen dat GPS niet werkt maar dan is je telefoon waarschijnlijk op bezoek geweest bij een Russische spion en hadden we ook vast iets gelezen op nu.nl over een GPS storing.

Als in je locatiegeschiedenis staat dat je ergens bent geweest is in ieder geval je telefoon daar geweest.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans Rombout
Bedankt ik wil gewoon zekerheid hebben voor ik er 1 op zijn valie ga geven met de hoop dat ik wel tot hem doordring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:11

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik zou voorzichtig zijn met Google Timelines en zeker als je naar gegevens van anderen kijkt; niet alleen is het mogelijk om in je Timeline data te verbergen, ook de nauwkeurigheid van de meting laat soms zeeeer te wensen over.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MoEsGTnUBDJf9So63oqtYTozkpA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/o2MEGyQ6YKhC3goONLfEBz1B.png?f=fotoalbum_large
Maak ervan wat je wil maar zowel op de heen- als terugweg heb ik hier netjes 107km/h gereden op de cruise op de A12.

Overigens, op dezelfde dag ben ik ook rondom Utrecht geweest en heb ik de (zelf) roodgekleurde weg gevolgd; heen & terug. Maar om nou te zeggen dat Google er heel veel mee kan/doet?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O4uBRtvEDacZQRvTemU-i7NbSpE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/erRmfmRnWsKljSiPSBLIM83r.png?f=fotoalbum_large
Zowel als bezwaar of ontkenning kan een agent of ik dus helemaaaaal niets of & hoe hard ik precies waar gereden heb, zeg maar.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Hans Rombout schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 17:39:
Dan kan je beter een ander middel /app gebruiken. Google tijdlijn is verre van nauwkeurig.
Kan je beter een share my location app gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans Rombout
Beste Max Deze afwuhkingen ken ik maar ik neem jouw rode lijn die kan kloppen maar daarna heb ik dezelfde lijn die naar links gaat en uitkomt op een bepaalde plek 4km verderop en om die lijn en plek gaat het waar duidelijk staat op deze dag heeft u .... bezocht en gaat over 2 dagen ca 10 dagen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans Rombout
Beste Barrycade bedankt gaat mij niet om share app of wat dan ook maar om het vaststellen dat die plek ook daadwerkelijk met mijn telefoon bezocht is op 2 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Als het echt om iets in bv een stad is, zal het kunnen dat je zoon/dochter/ iemand daar geweest is. Zeker als daar wifi is waar vaker op ingelogd is geweest.

Maar als voorbeeld ik log normaal gesproken in op het AH wifi netwerk om te kunnen zelfscanen. Hierdoor pakt hij vrij snel AHs op. Dus laatst ben ik op 300 meter van een andere AH geweest in een ander dorp en denkt hij dat ik daar binnen ben geweest. Wat ik dus niet ben. Maar blijkbaar ben ik aangestraalt.

Als het wat meer landelijk gelegen is zou ik mijn hand er niet voor in het vuur voor steken. Zeker niet als er line of sight mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans Rombout
Dankje Het gaat om een plek soort jeugdspeelhal incl naam er van.
Op 2 dagen naast de route die altijd iets afwijkt zowel in tijdslijn als je op die dag klikt “u heeft op x dag x bezocht.
En bij overzicht als je klikt op mijn bezochten plaatsen staan ze ook.
Deze plek met specifieke naam ligt 4km verder op dus moet hij daar wel geweest zijn. Het lijkt mij onvoorstelbaaar dar google 2x een plek aangeeft als zijnde bezocht.
Pagina: 1