Sonos en Google home

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• duk3n
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-11 22:14
Thuis heb ik een Google Nest Hub 2 en om muziek te kunnen streamen, heb ik een Sonos Amp gekocht. Deze heb ik via de Sonos-app geïnstalleerd, en de Amp werkt perfect met mijn televisie en muziek afspelen via de Sonos-app en Spotify-app.

Nu wil ik de Sonos Amp koppelen aan mijn Google Home, zodat ik deze kan bedienen via mijn Nest Hub. Maar hier loop ik vast:
Ik ga via de Google Home-app naar “Werkt met Google Home” en probeer Sonos te koppelen.
Ik log in met mijn Sonos-account, maar krijg de foutmelding: "Kan Sonos niet bereiken, probeer het opnieuw."
Als ik daarna in mijn telefoon kijk bij Google Services > Gekoppelde apps, zie ik dat Sonos wel gekoppeld is.
Toch verschijnt de Sonos Amp niet in de Google Home-app en kan ik hem niet bedienen via Google Home.
Ik heb al van alles geprobeerd: opnieuw koppelen, de Sonos-app opnieuw installeren, de Amp resetten, enzovoort. Ik las ergens dat de nieuwe Sonos-app bugs heeft, maar dit had ik niet verwacht.

Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand een oplossing? Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!

Groeten,
Duk

Alle reacties

• Zeeker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
@duk3n heb je het inmiddels kunnen oplossen? Zo ja, hoe?
Ik heb exact het zelfde issue :(

• Jaconet
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-11 10:55
Ik heb hetzelfde maar dan met home automatisering. De beam van sonos is wel zichtbaar in home maar niet te koppelen in automatisering.

wie heeft een oplossing.