Subsidie schuifpui triple glas

Pagina: 1
Acties:
  • 1.193 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsony
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 23:14
Beste Tweakers,

Ik lees op de overheidswebsite dat je enkel subsidie krijgt op het vervangen van je ramen.

Ik kan er niet precies uithalen wat dit betekent als je de pui vergroot? Kan ik dan nog steeds de oude pui m2 claimen? En de nieuwe delta uiteraard voor eigen rekening.

Bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:34
Bij de subsidie aanvraag moet je fotos plaatsen van de uitvoering (dus van het vervangen van het raam). En schuifpui wordt compleet (kozijn incl raam geleverd). Ik ga er vanuit dat hier dus geen subsidie opzit. Of ik moet het mis hebben.

Wij hebben vorige jaar hr++ laten plaatsen en we moesten overal fotos van nemen. Bij de aanvraag moesten we al die fotos aanleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:06
Je krijgt subsidie voor glas en vervangen kozijnen maar alleen bestaand materiaal vervangen door nieuw, geen kozijnen die er eerst helemaal niet waren.
Dus als je je schuifpui laat vervangen kun je daar subsidie voor krijgen. Je hoeft gen situatie en m2 oud en nieuwe aan te leveren. Alleen nieuw. Dus daar wordt je subsidie op gebaseerd.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoKi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00

PoKi

Ik?

Wij hebben 2 jaar geleden alle kozijnen + glas vervangen, incl dakkapel, die bijna 2 meter groter werd.
Maar ook openslaande deuren vervangen voor een schuif (dus meer glas).
Subsidie aangevraagd op alles en is OK gegaan.

Klopt dat overal foto's van aangeleverd moesten worden etc., ondanks dat, geen issues gehad met subsidie.
Waarschijnlijk omdat de factuur ook prima op orde was met juiste meldcode's.

Wie, Wat, Waar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekonergy.nl
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 07-01 10:45
*knip*

Spam is niet toegestaan.

[ Voor 89% gewijzigd door tweakduke op 07-01-2025 11:41 ]

Dit topic is gesloten.