Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaakspeler
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21-03 09:57
Ik ben op zoek naar een goede allround laptop die meer dan €700 mag kosten (best buy guide stopt hier) zonder focus op gaming.

Volgende zaken wil ik graag:
  • Max. budget: <€2.000
  • Scherm diagonaal: >16 inch
  • RAM: >32GB
  • CPU: Krachtig (Intel Core Ultra?)
  • I/O: Veel poorten zoals 2xUSB-C, USB-A, kaartlezer, SD-kaart slot, HDMI, Ethernet
  • Geluid: Helder en luid
  • Helderheid: >400 nits
  • Wifi: wifi 7
Laptop zal voornamelijk gebruikt worden om te programmeren: web development & data analyse. Ik connecteer met een Dell UD22 Universal Docking, deze ondersteunt zowel DisplayLink als Thunderbolt, dus zou met elke laptop moeten werken. Op de dock zitten twee schermen, muis, microfoon, webcam en ethernet. Draagbaarheid is geen bezwaar, dus mag gerust een zware en lompe laptop zijn.

Wat kunnen jullie aanraden? Zijn er mooie deals voor een dergelijke laptop met black friday?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJ uit Brabant
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 00:27
Probeer eerst zelf de pricewatch eens en filter dan op wat je belangrijk vindt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zatara
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:54
Wifi 7 ben ik nog niet tegengekomen bij laptops (dat wil overigens niet zeggen dat ze er niet al zijn).

Ben zelf erg gecharmeerd van deze:

Prijs is ook nog eens scherp.

https://tweakers.net/pric...83dn006wmh/specificaties/

[ Voor 44% gewijzigd door Zatara op 23-11-2024 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaakspeler
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21-03 09:57
Zatara schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 18:51:
Wifi 7 ben ik nog niet tegengekomen bij laptops (dat wil overigens niet zeggen dat ze er niet al zijn).

Ben zelf erg gecharmeerd van deze:

Prijs is ook nog eens scherp.

https://tweakers.net/pric...83dn006wmh/specificaties/
Lijkt mij inderdaad wel een interessante, maar als ik dan vergelijk met deze Asus Tuf A16, lijkt dit me nog een betere deal of zie ik iets over het hoofd? Zelfde schermgrootte, betere GPU, zelfde werkgeheugen en SSD grootte: uitvoering: ASUS TUF Gaming A16 FA607PV-N3095W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 12-06 21:05
schaakspeler schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 18:56:
[...]

Lijkt mij inderdaad wel een interessante, maar als ik dan vergelijk met deze Asus Tuf A16, lijkt dit me nog een betere deal of zie ik iets over het hoofd? Zelfde schermgrootte, betere GPU, zelfde werkgeheugen en SSD grootte: uitvoering: ASUS TUF Gaming A16 FA607PV-N3095W
Die Asus is een game laptop, de Lenovo meer zakelijk met een mooier scherm (touchscreen).
Appels en peren, net wat je zoekt.