Toon posts:

Blijven tellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn koe blijft maar tellen ook al heeft hij geen units in zijn buff-in. Wat doet hij dan???

Verwijderd

Dan doet ie random units waarschijnlijk (units van 1) die dus niet mee tellen.

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:35
Op donderdag 13 september 2001 18:19 schreef fredlwd het volgende:
Dan doet ie random units waarschijnlijk (units van 1) die dus niet mee tellen.
Die niet altijd mee tellen. Random space is een stuk gereserveerde ruimte in de totale keyspace die beschikbaar is voor clients zonder blokjes. Helaas is het mogelijk dat iemand anders dezelfde blokjes al heeft uitgerekend waardoor ze niet geteld worden maar ze kunnen dus wel meegeteld worden als jij de eerste bent die die blokjes uitgerekend hebt.

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
Op donderdag 13 september 2001 18:21 schreef Witlof het volgende:

[..]

Die niet altijd mee tellen. Random space is een stuk gereserveerde ruimte in de totale keyspace die beschikbaar is voor clients zonder blokjes. Helaas is het mogelijk dat iemand anders dezelfde blokjes al heeft uitgerekend waardoor ze niet geteld worden maar ze kunnen dus wel meegeteld worden als jij de eerste bent die die blokjes uitgerekend hebt.
hmm bijna goed (volgens mij). de client neemt een random blockje uit een stuk keyspace wat voor de huidige/active/normaal gebruikte keyspace ligt. het is (volgens mij) niet meer een apart gereserveerde ruimte.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:23
Inderdaad, laatst nog een mailtje hierover naar d.net gestuurd, en die zeiden dat de randoms tegenwoordig uit de keyspace komen die voor het huidige stuk zit waaruit de blokjes worden uitgereikt. Dit betekent dat randoms wel vaker meetellen dan eerst, maar dat je ze wel snel in moet leveren omdat ze anders uitgegeven worden via de keyservers.

[removed]

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:35
Had ik het toch bijna goed :D
Pagina: 1