Ik kan een HP Center Of Room Control L02073-001 (12 inch touchscreen monitor) kopen via ebay om aan te sluiten op een HP mini pc Elite Slice. Deze horen bij elkaar als een teams setup voor vergaderruimten. Er zit geen voeding aan deze monitor, de usb-c levert stroom en beeld. Ik wil het gaan gebruiken als een spotify touch screen.
ik heb een artikelnummer gevonden van een officiële (verleng)kabel. Deze geeft bij de specificaties.
Power 3A / 5V
Signals 4x DP and USB 2.0
De uitgang op de pc die bedoelt is voor de monitor is
USB Type-C™ 3.1 Gen 1 USB port (60 W input, DisplayPort™ Alternate mode)
De tip die ik lees is gebruik de bijbehorende usb kabel, maar die kan ik niet kopen (of is duurder dan de monitor). Is er iets zinnigs te zeggen over een alternatief op basis van deze specs? Ieder 3.1 USB-c kabel met minimaal 60W doorgave?
ik heb een artikelnummer gevonden van een officiële (verleng)kabel. Deze geeft bij de specificaties.
Power 3A / 5V
Signals 4x DP and USB 2.0
De uitgang op de pc die bedoelt is voor de monitor is
USB Type-C™ 3.1 Gen 1 USB port (60 W input, DisplayPort™ Alternate mode)
De tip die ik lees is gebruik de bijbehorende usb kabel, maar die kan ik niet kopen (of is duurder dan de monitor). Is er iets zinnigs te zeggen over een alternatief op basis van deze specs? Ieder 3.1 USB-c kabel met minimaal 60W doorgave?
[ Voor 12% gewijzigd door vectrex op 22-11-2024 17:37 ]