Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, het liefst zo hoog mogelijke settings voor een zo leuk mogelijke prijs! Af en toe met FL Studio wat sporen opnemen, geen heftige dingen. Beat downloaden en opnemen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst maxi-maximaal 1400. Liever eronder, benieuwd naar de prijs-kwaliteit verhouding met de onderdelen die ik heb uitgekozen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoop genoeg te hebben aan wat ik heb uitgekozen!.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In principe niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik zo laag mogelijk, geluidsniveau ook. Grootte maakt niet uit.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Graag advies over de prijs-kwaliteitverhouding. Ziet het er goed uit? Compatible met elkaar.. zijn er eventuele aanpassingen te maken die de prestaties verbeteren en de kosten omlaag brengen? Het wordt m'n eerste build, verder niet heel erg thuis in alle nieuwe onderdelen. Ik wil graag games als STALKER2, Helldivers, RDR2, BF1/V, op hoge settings kunnen spelen. Een computer met de beste prijs-kwaliteitsverhouding, die nog jarenlang meekan, voor een zo goed mogelijke prijs, astedeblieft
.
Ook heb ik een nieuwe monitor nodig voor 1440p met een aangename prijs. Deze reken ik even apart van de build. Wederom het liefst zo goedkoop mogelijk voor de mooiste kwaliteitsverhouding. Alvast bedankt!
CPU: AMD Ryzen 5 7600X 4.7 GHz 6-Core Processor (€204.90)
CPU Cooler: ARCTIC Freezer 36 A-RGB CPU Cooler (€25.79)
Motherboard: Asus TUF GAMING B650-PLUS WIFI ATX AM5 Motherboard (€169.00)
Memory: Corsair Vengeance 32 GB (2 x 16 GB) DDR5-6000 CL30 Memory (€107.99)
Storage: Western Digital Blue SN580 1 TB M.2-2280 PCIe 4.0 X4 NVME Solid State Drive (€55.55)
Video Card: XFX Speedster SWFT 319 Radeon RX 6800 16 GB Video Card (€399.00)
Case: Cooler Master MasterBox 600 ATX Mid Tower Case (€76.41)
Power Supply: be quiet! Pure Power 12 750 W 80+ Gold Certified ATX Power Supply (€95.85)
Totaal: €1134.49
Voornamelijk gamen, het liefst zo hoog mogelijke settings voor een zo leuk mogelijke prijs! Af en toe met FL Studio wat sporen opnemen, geen heftige dingen. Beat downloaden en opnemen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst maxi-maximaal 1400. Liever eronder, benieuwd naar de prijs-kwaliteit verhouding met de onderdelen die ik heb uitgekozen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoop genoeg te hebben aan wat ik heb uitgekozen!.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In principe niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik zo laag mogelijk, geluidsniveau ook. Grootte maakt niet uit.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Graag advies over de prijs-kwaliteitverhouding. Ziet het er goed uit? Compatible met elkaar.. zijn er eventuele aanpassingen te maken die de prestaties verbeteren en de kosten omlaag brengen? Het wordt m'n eerste build, verder niet heel erg thuis in alle nieuwe onderdelen. Ik wil graag games als STALKER2, Helldivers, RDR2, BF1/V, op hoge settings kunnen spelen. Een computer met de beste prijs-kwaliteitsverhouding, die nog jarenlang meekan, voor een zo goed mogelijke prijs, astedeblieft
Ook heb ik een nieuwe monitor nodig voor 1440p met een aangename prijs. Deze reken ik even apart van de build. Wederom het liefst zo goedkoop mogelijk voor de mooiste kwaliteitsverhouding. Alvast bedankt!
CPU: AMD Ryzen 5 7600X 4.7 GHz 6-Core Processor (€204.90)
CPU Cooler: ARCTIC Freezer 36 A-RGB CPU Cooler (€25.79)
Motherboard: Asus TUF GAMING B650-PLUS WIFI ATX AM5 Motherboard (€169.00)
Memory: Corsair Vengeance 32 GB (2 x 16 GB) DDR5-6000 CL30 Memory (€107.99)
Storage: Western Digital Blue SN580 1 TB M.2-2280 PCIe 4.0 X4 NVME Solid State Drive (€55.55)
Video Card: XFX Speedster SWFT 319 Radeon RX 6800 16 GB Video Card (€399.00)
Case: Cooler Master MasterBox 600 ATX Mid Tower Case (€76.41)
Power Supply: be quiet! Pure Power 12 750 W 80+ Gold Certified ATX Power Supply (€95.85)
Totaal: €1134.49
[ Voor 42% gewijzigd door dvsopio op 22-11-2024 16:58 ]