[PW] Optie om filteropties zonder resultaten te verbergen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michiel2304
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-08 11:15
Hallo,

Ik heb gezocht of ik een eerdere topic kon vinden over dit onderwerp, die leek er niet te zijn.

Ik heb een wens/suggestie m.b.t. de pricewatch.

Bij het filteren van resultaten blijven zoals ik het zie, alle opties staan.

Ik zou het handig vinden als er een optie kwam om alle filteropties zonder resultaten te verbergen.

Bijvoorbeeld bij het zoeken van een laptop. Kies ik dan voor een Intel i5 Processor bij CPU Serie.

Als ik dan naar CPU/SOC ga, staan daar alle mogelijk opties in de lijst, in plaats van alleen de i5 opties.

Nu moet je dan in een hele lange lijst zoeken bij welke varianten niet een 0 staat.

Als er een optie was om de opties met 0 te verbergen, zou ik direct zien welke opties er zijn in de categorie i5.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aFCCbW9m-pl57bxG7AklkElHTj0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2A0XNsFbaYPEgfDsbZgVWNoh.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Ik sluit mij er bij aan dat dit een mooie functie zou zijn, zeker wanneer je je (nog) in hoofdcategorieën bevind loopt het al snel de spuigaten uit.

Even snel in elkaar gegooid: 0 filters verbergen, geen garanties dat dit overal even lekker werkt. Nauwelijks getest.

[ Voor 10% gewijzigd door D4NG3R op 22-11-2024 15:28 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel2304
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-08 11:15
Werkt helemaal top voor zover ik kan zien! :) Wat fijn dat jij dat gewoon kan bedenken/maken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:07

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@michiel2304 en @D4NG3R Ik verplaats dit topic naar Mooie Features :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

michiel2304 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 23:17:
Werkt helemaal top voor zover ik kan zien! :) Wat fijn dat jij dat gewoon kan bedenken/maken :)
Het geeft wel degelijk wat ongewenst gedrag. Even als voorbeeld krijg je nu dus 'lege' filters, ziet er wat vreemd uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bMrmSekzc_vnkQPfPoBW7-_fepk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/2Mwxfa9mnopqIjiVxcD9Xhs1.png?f=user_large

In ieder geval vreemder dan dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JnO1R3IMN2ew-6hJGOe8LlYNEdY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/20HTMwEPKizLQSphDqx3ag1r.png?f=user_large

Houtje-touwtje wetende dat dit kan gebeuren is dat prima, maar ik denk niet dat je dit moet willen voorschotelen aan reguliere gebruikers. Een fatsoenlijk uitgedachte/uitgewerkte oplossing zou mooi zijn. :)

[ Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 25-11-2024 14:44 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken