Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Vreemde plugins o.i.d. draaien? Heb je dit ook in een incognito tabblad?DukeN schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:01:
Of ik zie slecht en heb een bril nodig, of mijn browsers hebben een vrije dag genomen, maar het lijkt erop dat Tweakers.net niet meer goed is geïndexeerd door Google.....![]()
Wanneer ik inlog, lijkt Tweakers.net volledig verdwenen te zijn. Wat is er aan de hand?
[Afbeelding]
En als gast dan zijn er nog maar 3 pagina's met wat vreemde links. Wel een stukje tweakers.net in de eerste hit.
[Afbeelding]
What happend?
Ik heb zoals de users hierboven aangeven geen problemen.
:strip_exif()/f/image/tPAtF4hUmChAB4gApEeD1Bei.png?f=user_large)
Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.
Hoe weet je of je daar onderdeel van bent? Zal dat op IP oid gaan? Dan kan je met je mobiel op 3/4/5G of via VPN testen of het anders is, lijkt mij?TijsZonderH schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:08:
Misschien ben je wel deel van de 1%? Google heeft atm een proef draaien: nieuws: Google gaat als proef bij procent van gebruikers geen Europees nieuws...
Si vis pacem, para bellum

Its Friday
Maar ook sites als Telegraaf, Omroep West en Volkskrant, NU.nl worden niet meer gevonden in de zoekresultaten.
Denk dan inderdaad dat ik deel uitmaak van die A/B test zoals @TijsZonderH schrijft. Alleen gaat het dus een stuk verder dan het weglaten van Snippets, het gaat echt om het volledig weglaten van alle zoekresultaten.
Naast dat het heel vervelend is eigenlijk best eng dat Google zo kan sturen met de zoekresultaten, zeker als het om nieuwsvoorzieningen gaat.
Bij jou inmiddels al opgelost? Hier ook in Safari, Firefox last van zonder extensies. Ligt er hier echt aan of je ingelogd bent of niet.DukeN schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:16:
"Probleem" zit inderdaad in mijn Chrome browser als ik ben ingelogd, vast ergens een plugin. Ignore me![]()
Its Friday
[ Voor 5% gewijzigd door Fuwor op 17-12-2024 18:33 ]
Op mijn telefoon (pixel 7 pro) ervaar ik hetzelfde issue. In een incognito venster is er niks aan het handje. Dus ergens issue op Google profiel of toch nieuw zoek gedrag?
Bah 🙃 ben te druk geweest om er verder in te duiken.
/f/image/nBlGt5QnmCMoQwkg96cLdwsl.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door DukeN op 17-12-2024 19:55 ]
Mijn reviews al gezien?
De problemen spelen op verschillende devices & verschillende netwerken. Gemene deler dat het alleen speelt als ik ben ingelogd met mijn Google account.PeacekeeperNL schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:58:
Welke provider hebben jullie? Gebruiken jullie custom-dns? Probleem ook vanaf ander netwerk?
Oorzaak nog niet kunnen vinden btw,
[ Voor 58% gewijzigd door crisp op 16-01-2025 16:01 ]
Intentionally left blank
crisp schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 16:00:
Het zal waarschijnlijk hiermee te maken hebben: nieuws: Google gaat als proef bij procent van gebruikers geen Europees nieuws...
TijsZonderH schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:08:
Misschien ben je wel deel van de 1%? Google heeft atm een proef draaien: nieuws: Google gaat als proef bij procent van gebruikers geen Europees nieuws...

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet