Nieuwe monitor. Van 2 naar 1 brede

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09 21:45
Ik wil graag een nieuwe monitor. Mijn oude 2x 23” zijn aan het einde en ik zou dan graag een nieuwe willen. Echter wil ik graag 1 monitor ipv 2, maar ik wil er nog wel graag op blijven game zonder dat mijn muis constant naar een ander deel van het scherm gaat.

Ik wil dus 1 scherm splitsen in 2, in 1 fysieke monitor op mijn bureau. Is dat mogelijk en waar moet ik dan naar kijken voor aanschaf.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-09 15:24
Binnen Windows kun je "tiles" aanmaken, hierin kun je dus aangeven hoe je een scherm wilt indelen.

Begrijp ik goed dat je tijdens het gamen, dan bijv. maar een deel van je scherm wilt gebruiken (bijv. de middelste helft) en de rest niet wilt gebruiken?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09 21:45
Dat klopt. Ik wil de linker helft dan gebruiken om op te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thirdmagus
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-08 12:20
Veel super-ultrawides hebben dit ook als hardwareoptie (zie als willekeurig voorbeeld deze: https://www.samsung.com/n...-dual-qhd-ls49cg954euxen/ ). Met twee inputs gedraagt ie zich (optioneel) alsof het twee fysieke schermen naast elkaar zijn. Dan weet je zeker dat het werkt, ongeacht wat Windows of jouw spel wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:35

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Deze gemist? Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Koopadviesvragen horen in de koopadviesfora. Move VB -> CKA

Daar vind je: CKA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.