Feedback topic gesloten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-05 14:32
Is het wel handig om feedback topics te sluiten sinds de nieuwe (fijne) feedback feature?
Zie: Western Digital brengt NVMe-ssd van 2TB en draagbare ssd…

Als je via het artikel op feedback drukt, kom je direct bij dit topic uit of kom je uit bij het maken van een nieuw topic, waarbij de basis gegevens al ingevuld zijn.
Bijvoorbeeld: https://gathering.tweaker...ta%5Busername%5D=EvelineM

Nu kom je op een topic terecht, waar je toch niks aan hebt als je feedback zou willen geven.

T.Net Creality 3D Printer Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:42

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Ik heb deze vraag even bij onze Product-afdeling neergelegd, ik weet niet of hier iets aan te doen is. Ik verwacht ook dat het niet erg veel voorkomt, dus misschien is het bij die paar keer dat het gebeurt toch nodig dan een apart feedbacktopic aan te maken zoals je 'vroeger' ook deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:53
Dat topic was 100% mijn fout. Ik kon niet goed lezen. Mijn excuses hiervoor!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
TijsZonderH schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 14:01:
Ik heb deze vraag even bij onze Product-afdeling neergelegd, ik weet niet of hier iets aan te doen is. Ik verwacht ook dat het niet erg veel voorkomt, dus misschien is het bij die paar keer dat het gebeurt toch nodig dan een apart feedbacktopic aan te maken zoals je 'vroeger' ook deed.
Maar dan kan het topic toch gewoon openblijven voor nieuwe feedback?
Dat is toch het idee van deze feature, dat de feedback gebundeld wordt?

[ Voor 7% gewijzigd door Room42 op 22-11-2024 14:08 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:42

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
In dit specifieke geval heeft een mod het topic gesloten, want in dit geval onnodig. Ik denk dat we allemaal nog een beetje moeten zoeken naar de juiste manier om hiermee om te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-05 14:32
Ik denk dat dit ook een uitzonderlijke situatie is, waarbij de TS zijn feedback terug trekt, dat gebeurt zelden.

Ik zou zeggen: Bij het klikken van `Feedback`
- Nieuwe topic indien deze nog niet bestaat
- Naar bestaand topic, als deze al bestaat
- Nieuw topic indien bestaande is gesloten (Dat is dus een flow die nu mist)

Of gewoon zulke topics niet sluiten. Gesloten of niet, de topic blijft toch wel staan, en de 'vervuiling' is al geweest.

Is een ander verhaal als deze wordt gesloten i.v.m. een uitlopende discussie o.i.d.

T.Net Creality 3D Printer Discord

Pagina: 1