Toon posts:

Foutmelding AOpen 12/10/32Pro burner.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Heb volgens mij 1 van de grootste vergissingen gemaakt in mijn leven door deze brander aan te schaffen, :r had hiervoor een Plextor 8-). Ben nu haast te einde raad met deze nieuwe aanschaf, de AOpen. Hij brandt wel, maar dan meestal op 2 of 4 speed (soms wel op 8, 10 of 12x). De meeste cds (welk merk maakt bijna niet uit, 80min) vreet ie helemaal niet, gooit er zo weer uit met deze foutmelding
"schrijven naar CD mislukt, MEDIUM ERROR: NO ADDITIONAL SENSE INFORMATION(3:0x64:0xc0)" :?
Ik gebruik de nieuwste versies van Clonecd, NERO.
OS=Windows ME, 512Mb intern geheugen.
Heb ook de nieuwste firmware van de brander geinstalleerd.

... who can solve this problem (without throughing it out of the window)
Thanx ..... ;)

Verwijderd

Welk OS draai je. Geef aub een paar meer Specs Thnx :)

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-04 19:54
try new firmware :)
anders ff schoonmaken van binnen :)

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
OS = Windows Millennium
PIII-800Celeron, 512 Mb interngeheugen.
Heb dus al de laatste firmware, maar dat apparaat is net 1mnd oud.

Grtz.

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Hoe is ie aangesloten ???

Verwijderd

Topicstarter
Aangesloten de brander op de secundaire IDE port als master, en de HDD(master) en CDRom speler(slave) op de primaire.

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Tja, je bent een beetje verwend sinds je een Plextor had.
Maar om op je probleem terug te komen: probeer eens een nieuwe firmware. Mijn Plextor pakte in het begin niet alle cds. Was opgelost door een firmware upgrade.

oeps ik had niet gelezen dat je de laatste firmware al had.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Verwijderd

Ik heb dat probleem ook :( Heb hem vanmiddag binnengekregen en geinstaleerd, wil ik Max Payne iso ff burnen, krjig ik ook die fout :(:(

Iemand een idee wat die foutmelding betekend eigenlijk :?

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Bekende foutmelding, de cd zelf is dan niet verneukt toch?

Ik heb het met mijn Aopen 6x4x24x brander sinds een paar maanden, brand maar geen 80 min cd meer :(

Heb mijn brander al eens open gehad en volgesmeerd met vaseline, maar dat hielp alleen bij de 74min cd's.

Verwijderd

hmm, strange heb zelf dat apparaatje zonder pro of a, perfect beestje, ik zou haast zeggen probeer het eens op w2k met nero 5.3.5.3 (een na laatste versie) let op je dma settings, alleen writer op een controller, als dit niet werkt, dan kan ie zo weer in doos naar de leverancier.

op een bepaald moment moet je gewoon iets drastischer worden om een defect te kunnen besvestigen of uitsluiten.

RGZ

MASH

Verwijderd

ik ZOU het graag op Windows XP willen proberen, misschien werkt het dan wel.. maar voordat ik die eropzet moet wel m'n brander de iso op cd branden :(
maarja.. vanmiddag nog maar ff kloten met de instellingen en de aansluitingen en dan zien we wel verder..
Pagina: 1