http://skinshack.counter-strike.net/main.htm
Skinshack is closed for a few days, after the tragic and appaling events that have happened in america this week, Counter-Strike is based around stoping terroists achieveing there goal, I have never thought that this game was glorifying a problem that effects us all. I speak for many when i say that i am deeply apauled at what we have witnessed and Terroism has no place in our world.
So i have decided to close the site for service till a time i think is appropriate.
-Alisdair Comb
Verwijderd
Er zijn ook servers zonder chase only cam he ice..Op donderdag 13 september 2001 19:15 schreef IceStorm het volgende:
Plaatje is wel gefotosoept want dit is echt een onmogelijk 'uitzicht' in Vertigo
EN ook het admin command cs_gravity 200...
Verwijderd
pweeeeeeeeep wrong answerOp donderdag 13 september 2001 19:15 schreef IceStorm het volgende:
Plaatje is wel gefotosoept want dit is echt een onmogelijk 'uitzicht' in Vertigo
het kan wel
als je naar die bomspot gaat en dan aan de rechter kant van de kist op de balk gaat lopen kan je op de kist komen dan kan je daarnaartoe springen
demo is dus hier
beware.servicez.org/kanwel.rar
Verwijderd
sv_gravity 200Op donderdag 13 september 2001 21:02 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Er zijn ook servers zonder chase only cam he ice..
EN ook het admin command cs_gravity 200...![]()
speelde alleen voor geen ene reet
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Doe normaal man.Op donderdag 13 september 2001 22:13 schreef Aico het volgende:
n00bs. Tuurlijk kan dit. En het is echt, want die model heb ik ook vroeger gehad. Photoshop...n0bas
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Ow ja... hehe. foutje..Op donderdag 13 september 2001 21:40 schreef Paestero het volgende:
[..]
sv_gravity 200
Verwijderd
Ik heb hem zelf ook gehad maar dat is alleen left model en ik speel altijd met righthanded dus dan kan het niet....:(
Grtz, Q
Nope, ik wil niet weten wat er gebeurt als je WEL met je handen gaat spelenOp vrijdag 14 september 2001 20:46 schreef NaLiN het volgende:
ik speel zonder handen ;P
Verwijderd
idd ik zag hem laatst ook, lijkt me een irritante skin, net als sommige skins die onder de crosshair mikken(uitleg: trek de loop denkbeeldig door en je kmt normaal gesproken op de crosshair uit, bij sommige skins nietOp zaterdag 15 september 2001 00:50 schreef ubermaestro het volgende:
Is dus gewoon de 'thug' skin die op skinshack te vinden is
Url?denk je? zou best kunnen, maar die site heeft heel veel verschillende van zulke foto's
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
Verwijderd
no comment,
VC
npOp maandag 17 september 2001 15:56 schreef Inbox4me het volgende:
Thanx