Ik heb zelf de XFire 1024, en het eerste spel waarbij A3D niet werkt moet ik nog tegen komen, dat het bij Soldier of Fortune niet goed werkt ligt aan SOF zelf, hij loopt vast na een tijdje.
Maar op zich is het voor A3D samen met de sixpack een van de beste alternatieven.
hangt dus van je budged af en wat je met de kaart wilt gaan doen.
het beste wat je kunt doen als je een kaart hebt als de XFire is het wegflikkeren van de A3Dapi.dll uit de speldirectories. De laatste drivers van Terratec erop stampen dan van Aureal de A3D drivers "lenen" (
www.vortexofsound.com oid)en die er werr bij installeren.
dat is de manier, maar alle versies van A3D boven 1.0 doen het wel, maar de extra features die de versies meenamen werken niet of nauwelijks. dus je hebt alleen het pure richting geluid, en neem van mij aan dat dat HEERLIJK is in games, enige irri is dat je soms zweert iemand om de hoek te horen en die blijkt dan een verdieping hoger of lager te zitten

maar dat brengt weer een extra demensie in het spel.
dus gewoon lekker zo'n kaart kopen en ermee aan de slag.
Ik hoop dat je niet van je TYP geluidjes houd in ICQ want om een of andere mysterieuse wijze vertragen die heel icq en het typen enzo, heel vaag, maar ik kan er zonder leven, kan jij dat?
PS. als je A3D wilt ga dan zeker NIET voor de Audigy, want das eenv erloren zaak kwa A3D