Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietwilttellie
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 22-11-2024
Hallo allemaal!

Ik ben momenteel in Surabaya, Indonesië en heb het voorgevoel dat mijn telefoon het tussen nu en de nabij toekomst gaat begeven. Het scherm is al erg beschadigd en ik zou graag een vervanger hebben voordat hij het helemaal niet meer doet. Ik ben niet echt opzoek naar specifiek advies over modellen, daarvoor lees ik de best buy guides wel door. Ik zou echter graag willen weten of er nog haken en ogen zijn waar ik op zou moeten letten als ik in Indonesië of Thailand een nieuwe telefoon zou kopen en die ook uiteindelijk in Nederland op de lange termijn zou willen blijven gebruiken.

Bij voorbaat dank!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:16

heuveltje

KoelkastFilosoof

pietwilttellie schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 09:28:
Hallo allemaal!

Ik ben momenteel in Surabaya, Indonesië en heb het voorgevoel dat mijn telefoon het tussen nu en de nabij toekomst gaat begeven. Het scherm is al erg beschadigd en ik zou graag een vervanger hebben voordat hij het helemaal niet meer doet. Ik ben niet echt opzoek naar specifiek advies over modellen, daarvoor lees ik de best buy guides wel door. Ik zou echter graag willen weten of er nog haken en ogen zijn waar ik op zou moeten letten als ik in Indonesië of Thailand een nieuwe telefoon zou kopen en die ook uiteindelijk in Nederland op de lange termijn zou willen blijven gebruiken.

Bij voorbaat dank!
Als je een beetje een internationaal/groot model koopt zal het wel goed gaan. je zit met garantie en eventueel een provider sim lock. (en oplader, maar das tegenwoordig ook allemaal usb )

Niet alle landen gebruiken dezelfde frequenties, dus als je niet een el cheapo telefoon koopt die alleen de frequentie van thailand ondersteind zou dat wel goed moeten gaan.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:26
Kijk op een website als Kimovil en zoek de versie op die je wilt kopen, en kijk vervolgens wat de compatabiliteit met Nederland (of Belgie) is qua provider banden.
Daarnaast zie of je iets kunt vinden over verschillen, zo kan een ander land default bepaalde apps hebben die je niet kunt verwijderen bijvoorbeeld, of instellingen missen die we hier wel kennen.
Kortom, je goed voorbereiden voor je de aanschaf doet en goed nazoeken of alles klopt voor je het koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Op sommige toestellen zoals die van Xiaomi zit in Europa ook een andere ROM met minder reclame en andere onzin. Ook verkopen ze in Azië natuurlijk veel toestellen die je uberhaupt niet in Nederland en dus in ieder geval niet in de Tweakers best buy guides vindt.