Juist
Ja dat kan wel, maar het zijn wel twee verschillende versie's. Dus je hebt dan ook twee clients nodig. En ze kunnen niet van dezelfde buffer werken. Tenminste kan wel, maar stel de koe onder windows is op 50% v/e blokje en dan schakel jij over naar linux, dan gaat de koe NIET verder waar de windowskoe is gebleven. Ik weet eigenlijk niet precies wat er met dat blokje dan gebeurt, maar naar mijn idee is het het veiligst als je dus voor beide koeien een gescheiden buffer houdt.
Qua snelheid maakt het niet zo heel veel uit. De windows versie is naar mijn weten een tikkie sneller, gewoon omdat deze wat beter gecompileerd is als de linuxversie (meer mensen gebruiken de windows versie..)
Qua snelheid maakt het niet zo heel veel uit. De windows versie is naar mijn weten een tikkie sneller, gewoon omdat deze wat beter gecompileerd is als de linuxversie (meer mensen gebruiken de windows versie..)
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Aan dat blokje begint ie gewoon opnieuw. Er verdwijnen hierdoor dus geen blokjes, maar het werk dat al aan het huidige blokje is besteed ben je kwijtOp donderdag 13 september 2001 21:45 schreef ColdFusion het volgende:
Tenminste kan wel, maar stel de koe onder windows is op 50% v/e blokje en dan schakel jij over naar linux, dan gaat de koe NIET verder waar de windowskoe is gebleven. Ik weet eigenlijk niet precies wat er met dat blokje dan gebeurt, maar naar mijn idee is het het veiligst als je dus voor beide koeien een gescheiden buffer houdt.
[removed]
Oke, bedankt. Ik neem dus gewoon twee clients met aparte buffer en zorg dat de buffer niet te groot is, zodat hij vaker update.
Juist
Nu heb ik RedHat er op staan er draai hem nu!, maar ik heb nu een het pakketje van de distributed.net site gedownload, maar hoe installeer ik de koe nu? Ik kan op het pakketje dubbelklikken, en dan zie ik een bestandsnaam en als ik daar op klik zegt ie dat er niks is uitgevoerd!
PS, Als jullie een werkend antwoord geven, werkt dat dan ook met andere programma's (ik wil de nieuwe netscape ook installeren)
PS, Als jullie een werkend antwoord geven, werkt dat dan ook met andere programma's (ik wil de nieuwe netscape ook installeren)
Juist
Ik zat dus in de richtingOp vrijdag 14 september 2001 07:15 schreef redwing het volgende:
[..]
Aan dat blokje begint ie gewoon opnieuw. Er verdwijnen hierdoor dus geen blokjes, maar het werk dat al aan het huidige blokje is besteed ben je kwijt
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Pagina: 1